پیش فروش ساعت های اپل در ایتالیا و ۲۱ کشور دیگر از ۱۸ اردیبهشت

پیش فروش ساعت های اپل در ایتالیا و ۲۱ کشور دیگر از ۱۸ اردیبهشت
  • 1394/2/3
  • علی رضاپور
  • 0

ساعت های اپل در تاریخ ۲۴ آوریل مصادف با ۴ اردیبهشت در نه کشور به طور رسمی منتشر خواهد شد. این نه کشور که ساعت ها را پیش خرید کرده بودند و اکنون نوبت به انتشار آن ها رسیده است عبارتند از : ایالات متحده ی آمریکا، بریتانیا، استرالیا، کانادا، ژاپن، هنگ کنگ، آلمان فرانسه و چین. طبق گزارشی که از ایتالیا منتشر شده است، موج جدید پیش فروش ساعت های اپل در این کشور و ۲۱ کشور دیگر از تاریخ ۸ می مصادف با ۱۸ اردیبهشت آغاز می گردد.

اما به غیر از ایتالیا چه کشور هایی در این لیست هستند؟ اتریش، بلژیک، دانمارک، فنلاند، ایرلند، مالاگای، لیختن اشتاین، لوکزامبورگ، هلند، نیوزلند، نروژ، پرتغال، قطر، روسیه، عربستان سعودی، اسپانیا، سوئد، سوئیس، تایوان، ترکیه و همچنین امارات متحده ی عربی مشمول این فهرست می باشند.

Apple-Watch-logo-main1

گزارش ها حاکی از آن اند که مردم مقیم کشور های نام برده شده می توانند این ساعت ها را از تاریخ یاد شده بصورت اینترنتی و یا با مراجعه به فروشگاه های اپل پیش خرید کنند. امروز در کنسرت Earth Day واقع در Cupertino campus که متعلق به اپل می باشد، خواننده ای به نام Pharrell Williams حاضر بود که ساعت اپل به دست داشت؛ این ساعت را شرکت اپل به او هدیه داده بود.

پیش فروش این ساعت های متنوع و قابل احترام، ممکن است به دور سوم نیز بکشد و احتمال این که در دور سوم پیش خرید این محصولات در ایران نیز میسر شود بسیار زیاد است. پس منتظر اخبار بعدی گویا آی تی باشید.

[منبع: Phone Arena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *