گوشی هوشمند Mi 4i شیائومی با صفحه نمایش ۵ اینچی ۱۰۸۰P معرفی شد

گوشی هوشمند Mi 4i شیائومی با صفحه نمایش ۵ اینچی ۱۰۸۰P معرفی شد
  • 1394/2/3
  • مبين
  • 0

شرکت شیائومی لحظاتی پیش آخرین گوشی هوشمند جدید خود را در یک رویداد اختصاصی در دهلی معرفی کرد.  این دستگاه  Mi 4i نام دارد و جایگزین گوشی هوشمند شیائومی Mi 4 می باشد.

پردازشگر Snapdragon 801 به پردازشگر Snapdragon 615 ارتقاء یافته و دارای چیپ ست ۶۴ بیتی هشت هسته ای Cortex-A53 1.7 GHz است. همچنین پردازشگر گرافیکی آن Adreno 405 است و یک رم ۲ گیگابایتی در آن وجود دارد. حافظه داخلی این دستگاه ۱۶ گیگابایتی بوده و با اسلات مارت میکرو اسدی قابل ارتقاء است.

gsmarena_002 (2)

این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش ۵ اینچی فول اچ دی OGS IPS با تراکم پیکسل ۴۴۱ ppi است که در ساخت پانل آن از تکنولوژی  روشنایی تطبیقی استفاده شده است که باعث خوانایی بهتر در برابر نور خورشید خواهد شد. در گوشی هوشمند جدید شیائومی یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی F/2.0 و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی F/1.8 نیز می باشد. دوربین اصلی دارای فلاش LED دوگانه بوده و تعادل به رنگ سفید در مکان های نور کم بیش تر است.

gsmarena_003 (1)

از لحاظ اتصال شیائومی Mi 4i دارای اسلات کارت دو سیم کارته بوده و از ۴G پشتیبانی می کند همچنین دارای وای فای a/b/g/n/ac و بلوتوث ۴٫۱ و پورت میکرو یو اس بی ۲٫۰ نیز می باشد. قدرت الکتریکی این دستگاه توسط باتری ۳,۱۲۰ mA تامین می شود و در رنگ های سفید، آبی، نارنجی، زرد و صورتی در دسترس خواهد بود. العاد آن ۱۳۸٫۱ mm x 69.6 mm x 7.8 mm است و وزن آن تنها ۱۳۰ گرم می باشد.

نسخه سیستم عامل آن اندروید ۵٫۰ آبنبات چوبی و چند ویژ”ی جالب از جمله تلفن گویا و سیستم تشخیص صدا به آن اضافه شده است. قیمت این دستگاه ۲۰۵ دلار مشخص شده است و شیائومی اعلام کرده که پرچم دار جدید خود را در ترایخ ۳۰ آوریل برابر با ۱۰ اردیبهشت ماه روانه بازار خواهد کرد که متاسفانه هنوز هیچ خبری از عرضه جهانی نیست.

منبع: [gsmarena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *