قیمت ال جی جی ۴ ممکن است از گلکسی اس ۶ بالاتر باشد

قیمت ال جی جی  ۴ ممکن است از گلکسی اس ۶ بالاتر باشد
  • 1394/2/4
  • مبين
  • 0

اکنون تقریبا بسیاری از مشخصات گوشی هوشمند ال جی جی ۴ منتشر شده است و کم بیش از ان آگاه هستیم. این شرکت در حال حاضر برخی از جزئیات درباره قیمت جی ۴ را منتشر کرده است.

همانطور که می دانید قرار است که گوشی هوشمند ال جی جی ۴ در تاریخ ۲۸ آوریل برابر با ۸ اردیبهشت در یک کنفرانس مطبوعاتی به صورت رسمی معرفی شود و همچنین فروش آن یک روز پس از معرفی یعنی ۹ اردیبهشت ماه در کره جنوبی آغاز خواهد شد. با توجه به گزارشات اخیر قیمت ال جی جی ۴ بالاتر از پرچم دار سامسونگ یعنی گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ Edge می باشد.

lg-g4

شرکت ال جی پیش فروش پرچم دار فعلی خود را در کره جنوبی توسط شرکت های مخابراتی آغاز کرده است که قیمت آن ۸۲۵ دلار است. باتوجه به برنامه های اجرایی ال جی درباره قیمت نهایی جی ۴ تصمیمی گرفته نشده است و قرار است که در رویداد هفته آینده مشخص شود. ال جی جی ۴ ظاهرا برای رقابت با گلکسی اس ۶ پا به بازار می گذارد اما بعید است که بتواند بهتر از آن عمل کند.

باید به یاد داشته باشیم که گوشی هوشمند گلکسی اس ۶ سامسونگ در کنگره جهانی موبایل سال جاری به بهترین محصول معرفی شده تبدیل شد و در فروش هم جایگاه اول را نیز دارد. با این حال رقابت با آن باید بسیار سخت تر از آنچه که به ذهن می رسد باشد. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: [gforgames]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *