آموزش نحوه همگام سازی اپل واچ و آیفون

آموزش نحوه همگام سازی اپل واچ و آیفون
  • 1394/2/5
  • مهدي ده نبي
  • 1

همانطور که در خبرها عنوان شده و پیشتر در گویا آی تی نیز به آن پرداختیم، سر انجام عرضه اپل واچ شروع شد و در حال حاضر، برخی از افرادی که آن را پیش خرید کرده بودن، در حال تحویل گرفتن سفارش خود هستند.

به همین دلیل، در این مقاله قصد داریم به شما نحوه همگام سازی اپل واچ با آیفون را به شما آموزش دهیم تا راحت تر این پروسه را طی کرده و با این محصول جدید، شروع به کار کنید. با ما همراه باشید.

در ابتدا، شما باید آیفون خود را به آخرین ورژن ( در حال حاضر ۸٫۳ ) به روز رسانی کنید. این کار را می توانید به رفتن به قسمت Settings > General > Software Update انجام دهید.

حالا به سراغ اپل واچ می رویم. دکمه کناری دستگاه را فشار داده و نگه دارید تا لوگوی اپل روی صفحه ظاهر شود.

۲

بعد از این کار، دستگاه از شما می خواهد که زبان مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

۳

بعد از تنظیم زبان، نرم افزار اپل واچ را توسط آیفون خود اجرا نمایید. ( در صورتی که روی ورژن ۸٫۳ نباشید، این نرم افزار را نخواهید داشت.)

۴

از تب My Watch ، گزینه Start Pairing را انتخاب نمایید.

۵

۶

حالا انیمیشنی روی صفحه نمایش اپل واچ نمایش داده می شود و آیفون از شما می خواهد که اپل واچ خود را طوری مقابل دوربین دستگاه قرار دهید تا صفحه نمایش آن، داخل کادر مربوطه قرار گرفته و انیمیشن آن قابل مشاهده باشد.

۷

بعد از گذشت چند لحظه، پیغامی روص صفحه نمایش آیفون با عنوان ” You Apple Watch Is Paired ” ظاهر می شود و به شما می گوید که عملیات همگام سازی انجام شده است.

حالا گزینه Set Up as New Apple Watch را انتخاب نمایید.

۸

در این مرحله، شما باید دستی که قصد بستن اپل واچ روی آن دارید را انتخاب نمایید.

بعد از انتخاب گزینه مربوطه، به صفحه بعد هدایت می شود که باید دو مرتبه عبارت Agree را انتخاب نمایید.

۹

در این قسمت، شما باید پسورد مربوط به اپل آیدی خودتون رو وارد کرده و سپس گزینه Next را انتخاب نمایید.

۱۰ ۱۱

در این مرحله و مرحله بعد، اپل از شما می خواهد که اگر تمایل دارید، Location Services و Siri را روی اپل واچ خود فعال نمایید.

بعد از انجام تنظیمات، به صفحه ای هدایت می شوید که در مورد مشکلات دستگاه است و اگر مایل هستید مشکلات به اپل گزارش شود، می توانید گزینه Automatically Send و در غیر این صورت گزینه Don’t Send را انتخاب نمایید.

۱۲

در این قسمت، اگر مایل هستید می توانید یک پسورد ۴ رقمی برای اپل واچ خود در نظر بگیرید. اگر مایل به انجام این کار هستید، گزینه Create a Passcode و در غیر این صورت گزینه Don’t Add Passcode را انتخاب نمایید.

۱۳

وارد مرحله نصب نرم افزارها می شویم. در این قسمت، اگر مایل هستید که تمامی نرم افزارهای سازگار با اپل واچ و موجود روی آیفون شما به صورت اتوماتیک روی اپل واچ شما نصب شوند، گزینه Install All و در غیر این صورت، گزینه Choose Later را انتخاب نمایید.

۱۴

بعد از انتخاب گزینه مناسب، اپل واچ شما شروع به عملیات سینک با آیفون می کند.

۱۵

بعد از به پایان رسیدن عملیات سینک، پیغام Apple Watch Is Ready رو صفحه نمایش آیفون ظاهر شده و با انتخاب گزینه OK ، اپل واچ شما آماده استفاده است.

۱۶

۱۷

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *