تاریخ انتشار Call Of Duty Black Ops 3 لو رفت

تاریخ انتشار Call Of Duty Black Ops 3 لو رفت
  • 1394/2/7
  • علی رضاپور
  • 0

چند روز قبل تیزر تبلیغاتی نسخه ی جدید و جذاب Call Of Duty به طور رسمی منتشر شد؛ Black Ops 3. این بازی ویدئویی با تمام بازی هایی که گیمر ها و عاشقان این دنیای پرطرفدار بازی کرده اند، متمایز است. تیزر تبلیغاتی این بازی هیجان مردم را بر انگیخته است. آن ها منتظر اند که ببینند چه زمانی دست به این بازی خواهند زد؟ برای خواندن ادامه ی این خبر، با گویا آی تی همراه شوید.

در واقع با صرف نظر از شایعات و اخبار ضد و نقیص مختلف در این باره، تصویری منتشر شده است که نمایانگر همه چیز خواهد بود. اگر به تصویر بالا نگاهی بیاندازید، خواهید دید که تاریخ درج شده بر روی آن ۶ نوامبر ۲۰۱۵ را نشان می دهد یعنی مصادف با ۱۵ آبان ۱۳۹۴ هجری شمسی.

تصویری که در بالا قرار داده شده است، تصویر کارت پیش خرید این بازی است. لازم به ذکر است که این کارت های پیش خرید هنوز منتشر نشده اند پس چیزی که ما درمی یابیم این است که تصویر یاد شده، از کمپانی سازنده ی آن به بیرون درز کرده است. البته این تاریخ ممکن است تا چند بار تغییر کند به این دلیل که کمپانی سازنده تظاهر کند عکس مورد نظر محصول فتوشاپ بوده و هیچ گونه تاریخی به بیرون درز نکرده است.

Call of Duty: Black Opsتصویر بالا از Call of Duty Black Ops 2 می باشد. برای دیدن آن در اندازه ی بزرگ و با کیفیت بالا روی آن کلیک کنید.

البته نقاط مشکوکی هم در این تاریخ وجود دارد که بحث بر انگیز است و ذکر آن خالی از لطف نیست. ۶ آوریل ۲۰۱۵ یا ۱۵ آبان ۱۳۹۴ در روز جمعه می باشد. این تاریخ کمی غیر عادی به نظر می رسد چون هیچ گیمی در روز جمعه منتشر نشده است و نخواهد شد. علاوه بر این کمپانی سازنده ی این بازی اغلب محصول های خود را در روز سه شنبه به بازار ارئه کرده است.

تصویر بالا نشانه ای از جعل و ساختگی بودن را در خود ندارد پس نمی توان به طور قطعی گفت که این عکس ساختگی بوده است. این اخبار بر پایه ی اخبار رسمی کمپانی توسعه دهنده ی بازی نبوده است پس در نتیجه از هیچ اعتباری نیز برخوردار نخواهد بود. به همین خاطر باید متتظر ماند و دید که Call Of Duty Black Ops 3 در چه تاریخی به بازار خواهد آمد؟

[منبع: Uber Gizmo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *