همراهی دختر توسط پدر در راه مدرسه، به کمک پهباد

همراهی دختر توسط پدر در راه مدرسه، به کمک پهباد
  • 1394/2/7
  • علیرضا اصغری
  • 0

در طی دوره بزرگ شدن همه ما،‌ زمانی نیز وجود دارد که والدین ما را به مدرسه رسانده،‌ در آغوش گرفته، بوسیده و راهی مدرسه می کردند. گاهی هم کمی به ما بر سر مسائلی غرولند می کردند، کاری که شاید جلو چشم دوستانمان، کمی هم خجالت آور به نظر می آمد،‌ اما حالا ظاهرا یک پدرِ اهل شهر ناکسویل از ایالت تنسی آمریکا،‌ توانسته با یک کار عجیب و غریب یعنی تعقیب دخترش از طریق یک پهباد، عنوان نگران ترین پدر را از آن خود نماید.

Drone 212

این پدر نامبرده یعنی “کریس ارلی” یک روز توسط دختر ۸ ساله اش،‌ “کتی” با این درخواست روبه رو شدکه دخترش بتواند خود به تنهایی به مدرسه برود. او در گفتگو با یک شبکه محلی اعلام نمود که دخترش به او گفته است که نباید او را در طی طول راه مدرسه همراهی و زیر نظر داشته باشد و بنابراین او به یک ایده جدید برای این کار رسید و این، چه ایده جالب و حیرت انگیزی بود. او تصمیم گرفت حالا که نمی تواند به صورت حضور فیزیکی کنار دخترش در راه مدرسه باشد و از او مراقبت کند ولی در عوض با داشتن یک پهباد می تواند دخترش را همراهی کرده و خیالش از بابت رسیدن او به مدرسه مطمئن باشد.

ولی آیا این کار عجیب پدر، باعث خجالت کتی نیز شد؟ با کمال تعجب باید بگوییم،‌ به هیچ وجه. وقتی از این دختر درباره احساسش نسبت به این کار سوال شد، ‌او پاسخ داد که “پدرم به من چیزی نگفته بود و من از فهمیدنش بسیار شگفت زده شده بودم” و در نهایت باید گفت که با وجود این که این دختر با این کار کاملا کنار آمده است ولی این به این معنی نیست که “کریس ارلی” قصد دارد تا به طور منظم و روزانه این کار را ادامه دهد.

او همچنین گفته است که این کار،‌ چیزی بیشتر شبیه یک تفریح و سرگرمی بوده است تا دخترش بداند که در راه مسیر مدرسه مراقبش می باشد. ولی قصد ندارد که این کار را به صورت روزانه تکرار کند.  کار تا آنجا پیش رفت که حتی مجله تایمز لقب ” برآشفته ترین پدر دنیا” را نیز به او داد. ولی به نظر ما بیشتر پدران با داشتن این عنوام چندان مشکلی نخواهند داشت،‌ حداقل تا زمانی که این لقب، این معنی را برساند که آنها نگران حال و سلامت فرزندانشان می باشند.”

منبع: [ubergizmo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *