نوکیا :بازگشت ما به بازار اسمارت فون ها شایعه است

نوکیا :بازگشت ما به بازار اسمارت فون ها شایعه است
  • 1394/2/7
  • علی رضاپور
  • 0

کمپانی نوکیا در وب سایت رسمی خود خبری کوتاه منتشر کرده است که حاکی از عدم تمایل این شرکت برای وارد شدن به بازار اسمارت فون ها و تولید آن ها می باشد. نوکیا به هیچ وجه قصد ندارد دوباره به دنیای اسمارت فون ها بازگردد؛ حداقل تا اکنون. پیش تر هم شایعاتی از این دست در فضای مجازی انتشار یافته بود. به عنوان مثال این که «نوکیا قصد دارد با یک کمپانی چینی تولید قطعات تلفن همراه به نام R & D همکاری کند»

اوایل هفته ی گذشته، این شایعات در شبکه ی اینترنت منتشر شده بودند که نوکیا به آن ها پایان داد. اولین خبر در روز یکشنبه ی هفته ی قبل یعنی دقیقاً یک هفته ی قبل منتشر شد. چند روز بعد از آن یک روزنامه ی چینی نیز از برنامه ی نوکیا در چین خبر داد که همه شان شایعه ی محض بودند.

طبق خبری که سایت رسمی نوکیا نوشته است، بعید است که این کمپانی تا دو سال آینده در اندیشه های خاصی باشد. کمپانی نوکیا یکی از سه کمپانی برتر در حوزه ی طراحی لوازم دیجیتال است؛ از جمله بارز ترین و جدید ترین آن ها می توان به تبلت Nokia N1 اشاره کرد.

Nokia evolucion

نوکیا یکی از با تجربه ترین و قدیمی ترین کمپانی های سازنده ی تلفن همراه است؛ از زمانی که تلفن های همراه دارای آنتن بودند تا اکنون که اسمارت فون های ۶ اینچی به بازار می آیند. یقیناً این کمپانی در اندیشه های بلند مدت تری می باشد.

[منبع: Phone Arena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *