سنسور اثر انگشت در تصاویر درز شده از Meizu MX5

سنسور اثر انگشت در تصاویر درز شده از Meizu MX5
  • 1394/2/9
  • علیرضا اصغری
  • 0

دو پرچمدار اخیر شرکت Meizu، یعنی مدل های MX4 و MX4 Pro، تا کنون عملکرد خوبی داشته اند و در حالی که محبوبیت جهانی آنها در حال افزایش می باشد، همزمان در سرزمین خودشان به صورت انبوه و خرده در حال فروش می باشد.

این مدل که به خاطر داشتن صفحه نمایش با نسبت ابعادی ۵:۳ و همچنین ابعاد حاشیه ای بسیار نازک ( با داشتن نسبت ۷۵ درصد صفحه به بدنه) کاملا منحصر به فرد است،‌ این گوشی را بسیار خوش دست می نماید. و البته این مساله قابل ذکر است که این گوشی همچنان به یک صفحه نمایش سایز ۵٫۴ و ۵٫۵ اینچی در جلو مجهز شده است.

در حال حاضر،‌با توجه به اینکه دو مدل گوشی ذکر شده این شرکت در انتهای سال میلادی ۲۰۱۴ به بازار عرضه گردید،‌ ما نباید انتظار داشته باشیم که Meizu حداقل تا حدود ماه سپتامبر(شهریور ماه) رقیبی برای مدل های پرچمدار خود عرضه نماید. وب سایت چینی cnBeta که به اخبار دنیای تکنولوژی می پردازد،‌ موفق شده است که به تصاویری دست یابد که ظاهرا نشان دهنده مدل Meizu MX5 می باشند.

آنچه از این دو تصاویر می توانیم متوجه شویم این است که MX5 ادعایی، یک کلید اصلی،‌درست مشابه آنچه در MX4 Pro وجود دارد، بر روی خود دارد،‌ ولی کمی با حاشیه گرد تر. البته ما نیز این را می گوییم که در این کلید یک حسگر بیومتریک اثر انگشت نیز تعبیه شده است،‌درست مشابه مدل Pro که پیش از این نیز،‌ این قابلیت را دارا بود، در حالی که مدل های MX4 و MX3 یک کلید لمسی خازنی داشتند.

به جز این مورد،‌ ما تغییر دیگری از زبان طزاحی همیشگی ای که از Meizu می دانیم،‌ مشاهده نمی کنیم. ضخامت کم، حاشیه باریک و یک فریم فلزی با لبه های گرد گوشه در این تصاویر قابل مشاهده می باشد. این لبه های گرد بسیار شبیه همان چیزی است که ما در دو مدل MX4  و MX4 Pro دیده ایم. البته این الزاما به معنی یک امتیاز منفی نیست،‌چرا که ما طراحی  Meizu برای پرچمدار فعلیش را کاملا می پسندیم، اگر چه این شرکت برای این که خود را در چشم مشتریانش به روز نگه دارد، ممکن است تغییرات اندکی نیز در طراحی آن اعمال نماید.

منبع: [PhoneArena]

 

Meizu MX5 1

 

Meizu MX5 2

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *