۶ موردی که می توانست ال جی G4 را بهتر کند

۶ موردی که می توانست ال جی G4 را بهتر کند
  • 1394/2/10
  • مبين
  • 0

همانطور که می دانید دیروز شرکت ال جی در طی یک رویداد اختصاصی که به طور همزمان در  لندن و نیویورک برگزار شد گوشی هوشمند G4 رامعرفی کرد. این دستگاه در مقایسه با مدل قبلی تفاوت های زیادی دارد و تمامی ویژگی های آن ارتقاء یافته است.

گوشی هوشمند ال جی جی ۴ دارای صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با وضوح QHD و پانل ال سی دی کوانتومی است. قدرت پرچم دار جدید ال جی توسط پردازنده Qualcomm Snapdragon 808 با چیپ ست ۶۴ بیتی دو هسته ای Cortex-A57 و چهار هسته ای Cortex-A53 و ۳ گیگابایت رم تامین می شود.

حافظه داخلی این دستگاه ۳۲ گیگابایت است که با اسلات کارت میکرو اس دی گسترش می یابد. سیستم عامل دستگاه اندروید ۵٫۱ آبنبات چوبی بوده و دارای آخرین رابط کاربری شرکت یعنی UX 4.0 است.

دوربین ال جی جی ۴ در مرکز پشتی دستگاه قرار داشته و دارای سنسور ۱۶ مگاپیکسلی ۱/۲٫۶ و در پشت آن یک لنز f1.8 وجود دارد. همچنین دارای لرزش گیر اپتیکال یا تثبیت کننده تصویر نیز می باشد. علاوه بر این دوربین جلویی جی ۴ مجهز به سنسور ۸ مگاپیکسلی باکفیت است که لذت تصویر برداری سلفی را چند برابر افزایش می دهد.

پرچم دار جدید ال جی در دو مدل با روکش چرمی و پلاستیکی روانه بازار می شود که قیمت مدل پلاستیکی ۶۸۰ دلار تعیین شده است و مدل چرمی مقداری گران تر خواهد بود. اکنون می خواهیم به بررسی کوتاه ۶ موردی بپردازیم که می توانست ال جی جی ۴ را به یک گوشی هوشمند بهتر تبدیل کند. پس در ادامه با ما همراه باشید.

۱٫ سیستم روی تراشه

chp

هنوز مشخص نیست که چرا ال جی از Snapdragon 808 در پرچم دار خود استفاده کرده است و قبلا هم در ال جی جی فلکس ۲ از Snapdragon 810 استفاده کرده بود. البته شایعه شده بود که مشکلاتی دارند و این می تواند دلیل استفاده ال جی از ۸۰۸ باشد. با این حال شرکت ال جی و Qualcomm در طی برگزاری رویداد تمامی تلاش خود را کردند که کاربران را قانع کنند این بهترین انتخاب برای جی ۴ بوده است.

۲٫LPDDR4 RAM

Capture

رم LPDDR4 پهنای باند بحافظه را افزایش می دهد و اگر کاربر به درستی از آن استفاده کند عملکرد حافظه را ۵۰% بیش تر از LPDDR3 باز می کند. شاید به راحتی با Snapdragon 808 جفت می شوند.

۳٫ فرم

Capture

ما تصور قوس در بدنه جی ۴ را نداریم اما نسبت صفحه نمایش به بدنه بدتر شده است (۷۲.۴۶%در مقابل ۷۵.۲۲ % در جی ۳) علاوه بر این پرچم دار جدید ال جی دارای لبه های بیش تر مستطیلی است اما در مدل قبلی یعنی جی ۳ اینگونه نبود.

۴٫ اسکنر اثر انگشت

Capture

همانطور که می دانید اکثر شرکت های سازنده گوشی های هوشمند پرچم دارهای خود را به سنسور اثر انگشت مجهز کرده اند که لیست بلند بالای آن ها شامل سامسونگ هواوی Meizu, Oppo و Elephone می باشد. به نظر می رسد که ال جی علاقه به اضافه کردن سنسورهای بیومتریک ندارد و ال جی جی فلکس ۲ و جی ۴ را به این سنسور مجهز نکرده است.

۵٫ پلاستیک

Capture

ال جی جی ۳ دارای بدنه پلاستیکی بود و نسخه ارزان تر جی ۴ هم همین گونه است و با اضافه کردن سرامیک پایان می یابد.

۶٫ نسخه ای با حافظه داخلی بیش تر

Capture

می دانیم که حافظه ذخیره سازی داخلی جی ۴ به لطف اسلات کارت میکرو اس دی ارتقاء می یابد. اما شاید بهتر بود که نسخه ای با حافظه داخلی بیش تر وجود داشت. اگرچه ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی هم معقول است اما ارائه حافظه داخلی بیش تر  حداقل در یک نسخه دیگر بسیار بهتر است. حافظه داخلی بیش تر ال جی جی ۴ را بهتر می کرد.

این ۶ مورد می توانست جی ۴ را به دستگاه بهتری تبدیل کند و عملکرد بهتری داشته باشد. اما با همه این ها جی ۴ یک پرچم دار تمام عیار است و عملکرد خوبی را هم در بازار خواهد داشت.

منبع: [phonearena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *