گلکسی تب A سامسونگ با قلم S Pen در کره جنوبی معرفی شد

گلکسی تب A سامسونگ با قلم S Pen در کره جنوبی معرفی شد
  • 1394/2/10
  • مبين
  • 0

شرکت سامسونگ گلکسی تب A را در بسیاری از بازارهای جهان معرفی کرد. کره جنوبی اولین منطقه ای است که گلکسی تب A را با پشتیبانی از قلم S Pen در بازار خواهد داشت. این تبلت در نوع LTE و Wi-Fi وجود خواهد داشت که تفاوت هایی هم در اندازه دارند.

این تبلت دارای صفحه نمایش ۹٫۷ اینچی (XGA (1024×۷۶۸ و ضخامت ۷٫۵mm می باشد و همچنین قدرت آن توسط پردازنده چهار هسته ای ۱٫۲Ghz تامین می شود نسخه بدون S Pen دارای رم ۱٫۵ گیگابایتی و نسخه S Pen هم دارای ۲ گیگابایت رم است، دوربین اصلی دستگاه ۵ مگاپیکسل بوده و دوربین جلویی آن ۲ مگاپیکسل است.

tab-s-pen

حافظه داخلی این تبلت ۳۲ گیگابایت بوده و به لطفا وجود اسلات کارت میکرو اس دی تا سقف ۱۲۸ گیگابایت ارتقاء می یابد به علاوه باتری آن ۶۰۰۰mAh است که برای یک تبلت بسیار عالی و کاربردی است.

گلکسی تب A دارای حالت Kids یا کودکان است و برنامه های از پیش نصب شده مایکروسافت در آن وجود دارد و لازم به ذکر است که نسخه اندروید آن ۵٫۰ آبنبات چوبی است. قیمت مدل LTE و Wi-Fi با S Pen به ترتیب ₩ ۴۸۴،۰۰۰ و ₩۳۹۹،۰۰۰ می باشد و البته مدل Wi-Fi این تبلت بدون قلم S Pen تقریبا ₩۳۴۹۰۰۰ است که در اواسط ماه می برابر با اردیبهشت ماه روانه بازار خواهد شد.

منبع: [sammyhub]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *