مایکروسافت می خواهد ۱ میلیارد دستگاه را در طی ۲ تا ۳ سال به ویندوز ۱۰ مجهز کند

مایکروسافت می خواهد ۱ میلیارد دستگاه را در طی ۲ تا ۳ سال به ویندوز ۱۰ مجهز کند
  • 1394/2/10
  • مبين
  • 0

هر بار سخن از ویندوز ۱۰ می شود همه درباره یک پلت فرم خارق العاده فکر می کنند اگرچه تاکنون نسخه رسمی روانه بازار نشده است اما گذشته نشان می دهد که به موفقیت خوبی دست پیدا می کند.

به نظر می رسد که مایکروسافت روی ویندوز ۱۰ بسیار حساب می کند این شرکت دیشب در کنفرانس بیلد اعلام کرده است که می خواهد رقم دستگاه هایی که ویندوز ۱۰ را اجرا می کنند از جمله رایانه های شخصی تلفن همراه و دیگر دستگاه ها در طی ۲ تا ۳ سال به ۱ میلیارد برسد. این انتظار بسیار خوشبینانه است و مایکروسافت در بازار گوشی های هوشمند در مقابل رقبای خود یعنی اندروید و iOS در یک سراشیبی قرار دارد.

windows-10

با این حال لازم به ذکر است بخش بزرگی از دستگاه ها که ویندوز ۱۰ را اجرا می کنند پی سی یا رایانه های شخصی هستند که البته این رقم به زودی با راوانه نسخه اصلی به بازار منتشر می شود. کسانی که از ویندوز ۸٫۱ استفاده می کنند می توانند یک سال به صورت رایگان ویندوز ۱۰ را روی دستگاه خود داشته باشند. به عنوان یادآوری در سال جاری و سال آینده مایکروسافت گوشی های هوشمند بسیاری را با سیستم عامل ویندوز ۱۰ روانه بازار می کند که سرعت به واقعیت تبدیل شدن رویای مایکروسافت را افزایش می دهد.

شرکت بزرگی مثل مایکروسافت هیچ صحبتی را بدونه اینکه بتواند عملی کند نمی زند. هنوز معلوم نیست که برنامه اصلی این شرکت برای رسیدن به رقم ۱ میلیاردی دستگاه های ویندوز ۱۰ چیست. اما قطعا همه چیز طبق روال پیش خواهد رفت. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: [phonearena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *