خانه های هوشمند از طریق دستگاه Bms در ایران

خانه های هوشمند از طریق دستگاه Bms در ایران
  • 1394/2/10
  • فرشته سعیدی
  • 0

به گزارش گویا آی تی; مدیر عامل شرکت دانش بنیان پارک علم و فناوری همدان جناب علی فراقیان گفت: خوشبختانه موفق شدیم در این شرکت سیستم هوشمند سازی ساختمان ها را به گونه ای بسازیم که بتوان خانه ها را از راه دور در فاصله ای حدود یک کیلومتر با ریموت کنترل کرد که این دستگاه، قابلیت کنترل ۱۴۴ آیتم از جمله آبیاری باغچه و گلدان، هانی بال، اسپیلت، سیستم گرمایشی و سرمایشی و… را دارد و می تواند به صاحب خانه گزارش دهد که آخرین وضعیت  آیتم ها چگونه است.

طبق گفته ی فراقیان این سیستم جدید Bms نام دارد که برای نصب آن نیازی به سیم کشی مجدد نیست بلکه این سیستم به پشت کلید و پریزها متصل می شود و هنگام مسافرت می توان برنامه ی خروج از منزل را فعال کرد تا تمام آیتم های خاص مثل یخچال، شیر گاز و … به صورت برقی قطع و سیستم امنیتی فعال شود. علاوه بر آن، ریموت کنترلی برای Bms در نظر گرفته شده است تا سالمندان و کودکان نیز بتوانند از این سیستم بهره ببرند همچنین طراحی سیستم به گونه ای است که با زدن دکمه ی شماره ۹ ریموت، شیر برقی گاز قطع و قسمت ورودی خانه فعال می شود.

۹۸۸۶۴۹۱

ریموت کنترل، قابلیت کنترل از طریق تبلت، لبتاپ، موبایل، اینترنت، دقت و امنیت بالای دستگاه، بدون نیاز به سیم کشی مجدد و وایرلس بودن تمامی ماژول ها و چشمی ها از خصوصیات منحصر به فرد این دستگاه می باشد. نمونه خارجی این دستگاه که چینی است فقط با ۳۸ آیتم حدود هشت میلیون تومان قیمت دارد در حالی که این دستگاه ایرانی ۳ میلیون تومان به فروش خواهد رسید.

[منبع:Mehrnews]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *