بازی کلش اف کلنز به نسخه ۷.۶۵ آپدیت شد

بازی کلش اف کلنز به نسخه ۷.۶۵ آپدیت شد
  • 1394/2/11
  • مبين
  • 0

بازی کلش اف کلنز یک بازی بسیار پرطرفدار و هیجان انگیز است. سبک این بازی خارق العاده استراتیژیکی بوده و برای گوشی های هوشمند به صورت رایگان در دسترس قرار دارد و توسط یک شرکت فنلاندی طراحی شده است.

این بازی در تاریخ ۲ آگوست ۲۰۱۲ برای پلتفرم iOS برابر با ۱۲ مرداد ۱۳۹۱ منتشر شد. همچنین نسخه اندرویدی آن در تاریخ ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۳ که برابر با ۸ مهر ۱۳۹۲ است در دسترس قرار گرفت. حال قصد داریم که نگاهی کوتاه به این بازی بیاندازیم.

در این بازی استراتیژیک شما کنترل یک قبیله کوچک را بر عهده می گیرید و به صورت دلخواه می توان به چیدمان  ابزار الات موجود در قبیله خود بپردازید. در این بازی چهار عنصر بسیار مهم وجود دارند که شامل طلا، اکسیر، اکسیر سیاه و الماس می شوند. اکسیر مایعی بنفش رنگ است که توسط اکسیر کلاکتر ها به دست می آیند و برای ارتقاء سربازان و برخی ساختمان های قبیله شما به کار می روند.

clash_of_clans_funny

طلا هم مانند اکسیر است و توسط Gold mine ها به دست می آیند لازم به ذکر است که طلا و اکسیر در معدن های خود نگه داری می شوند. گیمر باید با طلا و اکسیر قبیله خود را ارتقاء دهد.دارک اکسیر یا اکسیر سیاه هم جزء منابع مهم است اما به دست آوردن آن مقداری دشوار است و با دریل دارک اکسیر به دست خواهند آمد اما در ساخت و ارتقاء سربازان قدرتمند کمک می کنند. علاوه بر این گیمر می تواند با حمله به دشمنان هم سطح هم منابع و هم امتیاز به دست بیاورد.

این بازی هم اکنون در گوگل پلی با امتیاز ۴.۸ از ۵ وجود دارد. در آمد یا سود این بازی به همراه بازی مشابه آن یعنی Hay Day در آوریل ۲۰۱۳ تقریبا ۲۷۹ میلیون دلار بود. درآمد روزانه این بازی ۲٫۴ میلیون دلار است که با ۸٫۵ میلیون کاربر موجود به دست می آید. این بازی خارق العاده از نظر دانلود سومین بازی موجود در گوگل پلی و اپ استور هستند.

دیروز آپدیت کلش اف کلنز منتشر شد و نسخه جدید این بازی یعنی ۷.۶۵ برای دانلود در دسترس قرار گرفت و تغییراتی در آن اضافه شده است که شامل بهبود عملکرد گرافیکی  اضافه شدن The Air Sweeper علامت گذاری ۳۰ قبیله برای دسترسی سریع تر و آسان تر و امکان تغییر نام کلن می شود.

مهم ترین تغییر این بازی ابزار The Air Sweeper است که برای اضافه شدن به مپ شما نیاز به ۵۰۰٫۰۰۰ سکه نیاز است و ۱ روز کامل زمان می برد. می تواند دشمنان هوایی را از زاویه مورد نظر شما دور کنند.

air-sweeper-clash-of-clans

از دیگر ویژگی های این آپدیت جدید می توان به پیش نمایش ارتش حمله در کلن وار یا جنگ قبیله ای اشاره کرد. قبل از حمله یک پنجره برای شما باز می شود که تعداد سربازان موجود را به همراه اسپل ها به نمایش در می آورد تا گیمر را از حمله خود مطمئن کند.

clan-war-previewed-window

برخی از پیشرفت ها در رابط کاربری:

  • شما هم اکنون می توانید نام کلن خود را یکبار تغییر دهید. البته این تغییر از تاون هال ۵ امکان پذیر است.
  • ورود به سیستم چت کلن تغییر یافته است
  • شما همچنین می توانید محدوده حمله یک ساختمان دفاعی را در زمان آپدیت ببینید
  • شما می توانید حالت های دفعای از ساختمان را در زمان آپدیت شدن تغییر دهید

برخی از پیشرفت ها در گیم پلی:

  • غارت کردن در برخی از مپ های سطح پایین بهبود یافته است
  • در زمان جستوجو برای حمله می توانید مپ های هم سطح TH خود را برای نبرد پیدا کنید
  • سیستم جنگ قبیله ای بهبود یافته است

تغییرات بازی کلش اف کلنز آن را جذاب تر از گذشته کرده است. با این حال اگر تا به حال این بازی را انجام نداده اید پیش نهاد می شود که همین حالا آن را برای تلفن همراه خود دانلود و نصب کنید. نظر شما درباره این بازی چیست؟

منبع: [cocland]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *