صفحه نمایش ۴K،بدنۀ فلزی و شیشه ای در Samsung Galaxy Note 5

صفحه نمایش ۴K،بدنۀ فلزی و شیشه ای در Samsung Galaxy Note 5
  • 1394/2/11
  • علی رضاپور
  • 0

Samsung Galaxy Note 5 اسمارت فونی است که قرار است در اواسط شهریور ماه (سپتامبر) روانه ی بازار شود اما این بدا معنا نیست که شما از این اسمارت فون یک تصور ذهنی نداشته باشید. در ادامه با گویا آی تی همراه شوید.

انتظارات از این اسمارت فون بسیار بالا است؛ هم از طرف مردم و هم از طرف کمپانی سازنده. چون Galaxy Note 5 را می توان پرچم دار بعدی سامسونگ دانست. پس مشخصات خارق العاده ای در آن خواهید دید. پس در ادامه با هم به این ویژگی ها نگاهی اجمالی می اندازیم.

همان طوری که از عنوان این خبر هم مشهود است، بدنه ی Galaxy Note 5 همانند Galaxy S6 و S6 Edge در دو نوع فلزی و شیشه ای می باشد؛ البته با اندکی تفاوت. به عنوان مثال ضخامت Note 5 برابر با ۰٫۳۱ اینچ یا به عبارتی دیگر ۷٫۹ میلی متر خواهد بود. بدنه ی آن بسیار سخت تر از S6 و S6 Edge است.

note 5 1

یکی از بارز ترین وجوه تمایز این نسخه با سایر نمونه های ساخته شده توسط سامسونگ، برخورداری از یک صفحه نمایش ۴K بوده است. همان طور که گفته شد کمپانی سازنده و مردم از این اسمارت فون انتظارات زیادی دارند. سامسونگ در این نمونه حافظه ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی قرار داده است. از جمله پورت های ارتباطی اسمارت فون Note 5 ، پورت USB Type C می باشد.

note 5 2

اخیراً پرچم دار های کمپانی های مختلف دارای حسگر هایی امنیتی مانند حسگر اثر انگشت هستند. سامسونگ هم برای عقب نماندن از این قافله از حسگر اثر انگشت بهره می برد. برخی شایعات ادعا می کنند که صفحه نمایش ۴K اسمارت فون Note 5 از نوع OLED خواهد بود. استفاه از یک صفحه نمایش ۴K از نوع OLED نیاز به باتری قدرتمندی دارد. به همین دلیل سامسونگ برای جبران این میزان مصرف، از یک باتری لیتیوم یونی ۴۱۰۰ میلی آمپر در ساعتی کمک می گیرد. یعنی تقریباً دو برابر باتری HTC One M9.

[ Phone Arena ]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *