با پدال های هوشمند، سارقان دوچرخه را تعقیب کنید

با پدال های هوشمند، سارقان دوچرخه را تعقیب کنید
  • 1394/2/12
  • راضیه نائین
  • 0

پدال هوشمند تکنولوژی جدیدی است که برای دو دسته از افراد مفید خواهد بود یکی برای دوچرخه سواران حرفه ای و دوم برای افرادی که دزدیده شدن دوچرخه شان امری عادی است و در شهرهای ناامنی زندگی می کنند؛ اما پدال هوشمند چگونه می تواند به این دو گروه کمک کند؟ جواب این سوال به تکنولوژی به کار رفته در این پدال ها برمی گردد.

این پدال های هوشمند دارای GPS و GPRS هستند تا هروقت دوچرخه از درب خانه تکان خورد ‌به تلفن همراه مالک دوچرخه اطلاع دهد که دوچرخه ی شما از مکان اولیه اش جابه جا شده و به مقصدی در حال حرکت است، به این صورت شخص متوجه می شود که دوچرخه اش دزدیده شده و این وسیله به راحتی به شخص کمک می کند تا سارق را تعقیب کند و دوچرخه اش را پس بگیرد. این محصول هم چنین فعالیت های ورزشی شخص را نیز دنبال می کند و با هماهنگی تلفن همراه دوچرخه سوار و با بهره گیری از حس گرهای مخصوص خود اطلاعات مربوط به گام شماری، ثبت سرعت، مسیر، شیب و کالری سوزانده شده توسط دوچرخه سوار را به تلفن همراه او ارسال می کند.

این پدال های هوشمند بی نیاز از باتری و شارژ برقی هستند و تنها با استفاده از پدال زدن دوچرخه سوار انرژی موردنیاز خود را تامین می کنند. سازندگان این محصول دو سال برای  طراحی آن در رنگ ها و طرح های مختلف زحمت کشیده اند و اکنون قیمت این محصول مشخص شده است. طبق برآورد شرکت سازنده ی این محصول یعنی شرکت cyclying، داشتن این پدال هوشمند ۱۴۹ دلار برای دوچرخه سوارها آب می خورد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *