اموزش تغییر نام کاربری در بازی کلش اف کلنز

اموزش تغییر نام کاربری در بازی کلش اف کلنز
  • 1394/2/13
  • مبين
  • 7

همانطور که می دانید نسخه جدید کلش اف کلنز چند روز پیش منتشر شد و از ویژگی های جدید آن می توان به تغییر نام کاربری از تاون هال ۵ به بالا اشاره کرد. برخی از کاربران با این مسئله بسیار مشکل داشتند و خواهان تغییر نام خود در این بازی بودند. اکنون کلش اف کلنز در نسخه جدید امکان تغییر دو بار نام کاربری را اضافه کرده است.

با دنبال کردن آموزش امروز در گویا آی تی شما می توانید نام کاربری خود را بارها و بارها در بازی تغییر دهید. همه شما برای این کار باید با پشتیبانی سوپرسل که سازنده این بازی است تماس بگیرید که از تصاویر زیر پیدا است پس از چند روز شما ایمیلی را حاوی پاسخ درخواست به سوپرسل دریافت می کنید و نام کاربری شما تغییر می یابد.

آموزش تغییر نام کاربری در کلش اف کلنز:

تغییر برای اولین بار:

بازی را باز کنید و به قسمت Settings یا تنظیمات بروید دکمه Change Name (تغییر نام) در آن جا وجود دارد، فقط آن را انتخاب کنید (البته برای این کار لازم است که تاون هال شما ۵ به بالا باشد) و سپس نام کاربری جدید خود را بنویسید و دکمه Continue را بزنید. ناک کاربری شما به همین سادگی تغییر خواهد کرد.

change-name-clash-of-clans

 

تغییر مجدد نام کاربری در کلش اف کلنز:

بازی را باز کنید و به منوی Settings ~> Help and Support بروید و پس از آن روی آیکن Search کلیک کنید به پایین صفحه بیایید و گزینه Contact Us را انتخاب نمایید، حال شما به صفحه نمایش ایمیل هدایت می شوید.محتوای ایمیل شما باید همانند تصویر زیر باشد:

how-to-change-clash-of-clans-name-168x300

 

پس از ارسال ایمیل شما یک پاسخ ایمیل اتوماتیک را فورا دریافت می کنید که چندان مهم نیست. پس از ۱ یا ۲ روز شما ایمیلی را از سوپرسل دریافت می کنید که آن ها نام کاربری شما را تغییر داده اند، می توانید وارد بازی شوید تا آن را ببینید. اگر بازهم از ناک کاربری خود راضی نبودید می توانید آن را با همین روش بارها و بارها تغییر دهید.

 

 

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 7 دیدگاه
  1. Contact Usاخریه درسته؟میزنم روش چند تا نوشته میاد اون طوری ک تو گفتی نیست چیکار کنم

  2. ببخشید شماکه میگید وارد تنظیمات شوید،گزینه کمک روبزنید،و روگزینه جستوجوبزنیدcontact،این گزینه برایه من نیست؟

  3. اون قسمتی که بعد از وارد کردن اسم جدید میاد و نوشته ” لطفا در تایید تایپ کنید” باید چی تایپ کنم؟:/

  4. تو قسمت ای دی من گزینه تغییر اسم واسم ابی نمیشه چون یه بار عوض کردم باید چیکار کنم که دوباره عوض کنم ؟
    منظورم تغییر نام اکانت نیستا
    منظورم تغییر اسم تو قسمت ای دی هست

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *