سامسونگ به واقعی بودن گجت های Avengers اشاره می کند

سامسونگ به واقعی بودن گجت های Avengers اشاره می کند
  • 1394/2/15
  • حسین محمودزاده
  • 0

همانطور که احتمالا در خبرها خوانده اید، سامسونگ اخیراً پیمانی تجاری با شرکت Marvel برقرار کرده و قرار است نسخه ای ویژه از گلکسی S6 Edge در ارتباط با کیمک و فیلم محبوب مرد آهنی (Iron Man) روانه بازار کند، با این حال آیا می توان انتظار ابزار های آینده نگرانه تری از این غول دنیای فناوری داشت.

در فیلم Avengers: Age of Ultron که اخیراً بر روی پرده سینماها رفته است، تونی استارک شخصیت اصلی فیلم در بین انبوهی از گجت های جذاب و آینده نگارنه ای دیده می شود که به اعتقاد سامسونگ متعلق به آینده ای نزدیک هستند.

tony-stark-transparent-phone

این سازنده بزرگ تلفن همراه قراردادی تجاری با شرکت Marvel منعقد کرده و در نمایشگاه CES 2015 نیز تعدادی گوشی تلفن همراه با صفحه نمایش شفاف و همینطور تبلت ها و گجت هایی مرتبط با فیلم های هالیودد را به نمایش گذاشت. حال این شرکت به این نکته اشاره کرده که ابزاری که در فیلم Avengers نشان داده شده می توانند به واقعیت بدل شوند.

به نوشته روزنامه Korea Herald، مدیران سامسونگ که کارهای شرکت Marvel را در کشور کره زیر نظر گرفته بودند، صحبت از تولید گوشی هایی با صفحه شفاف مانند آنچه که در فیلم نشان داده شده به میان آوردند، اما به این نکته اشاره نکردند که آیا این محصول به تولید انبوه خواهد رسید یا نه؟

البته سامسونگ چند سالی هست که ایده ساخت صفحه نمایش شفاف و خم شونده را مطرح کرده، ولی چیزی که آنها در طراحی گلکسی Note Edge و گلکسی S6 Edge ارائه داده اند نوید محصولات آینده نگرانه تری را می دهد.

به گفته این نشریه، مدیر بخش موبایل سامسونگ آقای یانگهی لی (Young-Hee Lee) تائید کرده که نسخه قرمز رنگ از گوشی مرد آهنی گلکسی S6 Edge طی هفته پیش رو عرضه خواهد شد ولی اینکه در کدام مناطق عرضه خواهد شد هنوز اعلام نشده است.

منبع: [Cnet]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *