ZenFone 2 با رم ۴ گیگابایتی این هفته روانه بازار می شود

ZenFone 2 با رم ۴ گیگابایتی این هفته روانه بازار می شود
  • 1394/2/15
  • مبين
  • 0

شرکت ایسوس در تاریخ ۱۸ مه  برابر با ۲۸ اردیبهشت ماه میزبانی یک کنفرانس در شهر نیویورک بر عهده دارد که انتظار می رود در مورد برنامه های این شرکت برای راه اندازی محصولات جدید صحبت شود. حال قرار بر این است که در تاریخ ۷ مه برابر با ۱۷ اردیبهشت گوشی هوشمند جدید این شرکت در دسترس قرار گیرد.

اگر به یاد داشته باشید ZenFone 2 در رویداد CES 2015 به صورت رسمی از سوی ایسوس معرفی شد. گوشی هوشمند Zenfone 2 دارای صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی ۱۰۸۰p با تراکم پیکسل ۴۰۳ppi بوده و از دو سیم کارت پشتیبانی می کند همچنین دارای اتصال LTE است.

Asus-Zenfone-2-5

قدرت آن توسط پردازنده ۲٫۳GHz اینتل Atom Z3580 تامین می شود. پشت بدنه Zenfone 2 خمیده بوده و تماما از فلز ساخته شده است جنس صفحه نمایش آن گوریلا گلاس ۳ می باشد و آن را بسیار امن نگه می دارد. دوربین پشتی این دستگاه ۱۳MP و دوربین جلویی آن ۵MP است که امکان تصویر برداری سلفی پانوراما را به ارمغان آورده است و تا ۱۴۰ را پشتیبانی می کند. علاوه بر این باتری آن ۳,۰۰۰mAh است که ۶۰% آن تنها با ۳۹ دقیقه پر می شود.

Asus-Zenfone-2-7

فروش این گوشی هوشمند از تاریخ ۷ مه آغاز خواهد شد و قیمت آن ۳۳۶ دلار است که فروش استاندارد آن ۴۴۹ دلار می باشد. این دستگاه به عنوان اولین گوشی هوشمند با رم ۴ گیگابایتی شناخته می شود که قدرت آن را تا چند برابر افزایش می دهد. همچنین انتظار می رود که در تاریخ ۱۸ مه در ایلات متحده آمریکا با یک قیمت مقرون به صرفه ارئه شود. لازم به ذکر است که نسخه که دارای رم ۲ گیگابایتی است با قیمت ۱۹۹ دلار به فروش می رسد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *