گوشی هوشمند اندرویدی ZTE Nubia Z9 پرچم دار خیره کننده رونمایی شد

گوشی هوشمند اندرویدی ZTE Nubia Z9 پرچم دار خیره کننده رونمایی شد
  • 1394/2/17
  • مبين
  • 0

ZTE یکی از بهترین گوشی های هوشمند سال را معرفی کرد. این شرکت چینی گوشی هوشمند Nubia Z9 را روز چهارشنبه در طی یک رویداد در پکن معرفی کرد. طراحی خیره کننده این دستگاه با مشخصات سخت افزاری برای تشکیل یک گوشی هوشمند عالی ادغام شده اند.

ZTE Nubia Z9 دارای صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی ۱۰۸۰p بوده و با سختی در امتداد هردو طرف مجهز شده است. این شرکت همچنین ویژگی نرام افزاری جدیدی را با نام لبه به لبه طراحی کرده است که برای مثال به کاربر اجازه می دهد تا با دو بار کشیدن انگشت روی صفحه نمایش اسکرین شات بگیرند و یا با کشیدن انگشت بر لبه های گوشی هوشمند روشنایی صفحه نمایش را کنترل کنند.

۶۱e2a77cjw1erutkg3l5rj20xc18gagb

در زیر بدنه زیبای این دستگاه یک پردازنده Snapdragon 810 و یک باتری ۲,۹۰۰mAh وجود دارد. گوشی هوشمند جدید ZTE با چند مدل مختلف ارائه می شود. مدل کلاسیک آن دارای رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی است، مدل الیت این دستگاه دارای رم ۴ گیگابایتی با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی است. همچنین مدل منحصر به فردNubia Z9 یک سنسور اثر انگشت را دارا است.

۶۱e2a77cjw1erutuacqfyj218g0xcqhk

 قیمت مدل کلاسیک این دستگاه ۳,۴۹۹ یوان چین (۵۶۴ دلار ) مدل الیت ۳,۹۹۹۹ یوان (۶۴۴ دلار) و مدل منحصر به فرد آن ۴,۴۹۹ یوان (۷۲۵ دلار) می باشد. دوربین پشتی Nubia Z9 مجهز به سنسور ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم از F / 2.0 و تثبیت کننده نوری تصویر است همچنین در مقابل یک دوربین ۸ مگاپیکسلی وجود دارد که مجهز به سنسور ۸۰ درجه ای سونی است.

این گوشی هوشمند به زودی روانه بازار چین می شود و هنوز مشخص نیست که ZTE دستگاه Nubia Z9 را برای عرضه جهانی آماده می کند یا خیر؟نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: [technobuffalo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *