مشکلات M8 و HTC One M7 همچنان ادامه دارند

مشکلات M8 و HTC One M7 همچنان ادامه دارند
  • 1394/2/18
  • حسین محمودزاده
  • 5

اعتراضات دارندگان گوشی های M8 و HTC One M7 در مورد مشکلات به وجود آمده پس از آپدیت دستگاه به اندروید ۵٫۰ آبنبات چوبی همچنان ادامه دارد. این مشکلات شامل هنگ کردن برنامه ها، خالی شدن شارژ باطری و راه اندازی مجدد اجباری گوشی، می باشد.

HTC پرچم دار جدید خود به نام One M9 را اخیرا با تبلیغات فراوان و با سخت افزاری بهبود یافته به همراه طراحی چشمگیر به بازار عرضه کرد که از همان ابتدا نیز از اندروید ۵٫۰ استفاده می کرد. اما اوضاع برای دارندگان مدل های پیشین متفاوت است و صاحبان آنها کماکان مشکلاتی را در عملکرد گوشی خود تجربه می کنند که از آپدیت به اندروید آبنبات چوبی منشا گرفته است. این دسته از کاربران مدتی است مشکلات خود را در محافل مختلف اینترنتی مطرح می کنند ولی تا کنون نتیجه ای در بر نداشته است.

کاهش عمر باطری یکی از مهمترین مشکلات گزارش شده توسط کاربران است. در کنار این مشکل، هنگ کردن و متوقف شدن برنامه ها و کاهش نرخ فریم نیز از دیگر مواردی است که صاحبان این گوشی ها با آن دست به گریبان هستند.

HTC_One_M8_1یکی از این کاربران مشکل خود را اینگونه بیان می کند:

من پس از آپدیت گوشی، به طور مداوم با مشکلاتی روبرو هستم. گوشی من حداقل روزی یکبار هنگ می کند و برخی برنامه ها در بعضی مواقع به کلی از کار می افتند. به علاوه شارژ باطری نیز صرفنظر از میزان استفاده از گوشی، هر ۱۵ دقیقه به میزان ۵ درصد کاهش می یابد. این آپدیت واقعا وحشتناک است!

در این بین، بازگشت به تنظیمات کارخانه مشکل برخی کاربران را حل کرده است در حالی که برای بعضی دیگر هیچ فایده ای نداشته است. همچنین یکی از کاربران، برای حل مشکل هنگ کردن برنامه ها، حذف “Android Webview” را پیشنهاد کرده که این مورد نیز در برخی موارد مفید واقع شده است.

اگر شما هم جزو خریداران این گوشی ها هستید و آپدیت اندروید آبنبات چوبی را اعمال کرده اید، ما را از نظرات خود مطلع سازید.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 5 دیدگاه
  1. منم وان ام۷ دارم الان چند باری هست که بعد از اپدیت به اندروید ۵ دچار مشکل هنگ میشه گوشیم و برخلاف انتطاری که داشتیم که بهتر بشه امکانات گوشی خیلی بدترشده بهتره اچ تی سی زودتر یه فکری بکنه چون خیلی افت داره برای همچین برندی با اینهمه ادعا و تبلیفات

  2. با سلام
    جدای از هنگ گوشی m7 بنده بعد از اپدیت ,مصرف زیاد باطری من باعث شده بیش از حد داغ کنه گوشی. همین امر موجب شده سمت چپ صفحه پیکسلهای نوریم زرد بشه. البته وقتی گوشی خنگ میشه به حالت قبل بر میگرده . انقدر این گوشی منو اذیت کرده و همکاران و دوستان شاهد بودن که همه پیشنهاد دور انداختنشو بهم میدن تا حداقل اعصابم اروم بشه. ..

  3. سلام
    من این گوشی از وقتی اپدیت کردم مشکل مصرف باتری و شارژشه!
    ۳ساعت باید تو شارژ باشه تا گوشی باتریش ۱۰۰% بشه!!!
    بعد ازین که از شارژ در میارم با کارکردن معمولی حداقل شارژ دهی نهایت۶/۷ ساعت!!!

  4. m7 دارم.صفحه گوشی خاموش شده.رفته رو ویبره قفل کرده هیچکارشم نمیتونم بکنم 🙁

  5. بعد از آپدیت htc one e8 dual simm

    مصرف باتری به شدت افزایش یافته است
    طول مدت شارژ به شدت افزایش یافته است
    صدای مخاطب در تماسها به شدت کاهش یافته است
    افت شدید صدای مخاطب و موزیک
    داغ شدن دستگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *