سرویس HERE Maps نوکیا ممکن است که توسط خودروسازهای آلمانی خریداری شود

سرویس HERE Maps نوکیا ممکن است که توسط خودروسازهای آلمانی خریداری شود
  • 1394/2/18
  • مبين
  • 0

شرکت نوکیا به تازگی خبر از فروختن سرویس HERE Maps  خود داد و اکنون با توجه به گزارشات به نظر می رسد که تعدادی از شرکت های بزرگ به خرید سرویس نقشه بردرای نوکیا علاقه مند هستند.

فیس بوک اخیرا تایید کرد که خواهان خرید HERE Maps است اما هنوز این سرویس را به دست نیاورده است. همچنین قبلا شنیده بودیم که شرکت اپل هم به فکر خرید این سرویس و توسعه آن است، البته واضح است که اگر اپل این سرویس را خریداری کند پیشرفت قابل توجهی پیدا خواهد کرد. اکنون تعدادی از شرکت های خودروسازی آلمانی می خواهند که این سرویس را تصاحب کنند.

۳۶۴۸۳۹-nokia-here-maps-logo

باتوجه به گزارش اخیر رویترز سه سازنده بزرگ خودرو آلمانی که شامل BMW AG, Audi AG و Daimler AG می باشند در تلاش فراوان برای خرید HERE Maps هستند. دلیلی که این سه شرکت می خواهند سرویس نقشه نوکیا خریداری کنند این سات که می خواهند از شرکت هایی مثل اپل فیس بوک و گوگل برای خرید این سرویس جلوگیری کنند چراکه آن ها می توانند از آن به عنوان یک تکنولوژی کلیدی در سلفی درایوینگ یا رانندگی خودکار استفاده نمایند.

این سه شرکت مذاکرات را با نوکیا برای خرید انجام داده اند اما هنوز خبری از توافق آن ها به گوشی نمی خورند همچنینی چیزی درباره مبلغ معامله منتشر نشده است و مشخص نیست که با چه مقدار معامله به پایان خواهد رسید. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: [geeky – gadgets]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *