لپ تاپ گیمینگ P55K گیگابایت معرفی شد

لپ تاپ گیمینگ P55K گیگابایت معرفی شد
  • 1394/2/19
  • مبين
  • 0

همانطور که می دانید گیمر ها در انتخاب سخت افزار دقت فراوانی را به عمل می آورند  در زمان خرید رایانه های رومیزی گزینه های بیش تری را برای انتخاب قطعات دارند و توجه بیش از حدی را به سیستم کولینگ یا خنک کننده می کنند. حال برخی از گیمرها ترجیح می دهند که روی لپ تاپ بازی هیا خود را انجام دهند اما ممکن است که نتوانند لپ تاپی با مشخصات دلخواه خود را پیدا کنند. امروز گیگابایت از آخرین لپ تاپ مخصوص بازی یا مخصوص گیمرها را با با نام P55K پرده برداری کرد. با ما در ادامه همراه باشید تا به بررسی کوتاه این لپ تاپ گیمینگ بپردازیم.

۲۰۱۵۰۴۳۰۱۷۴۲۳۶_big

لپ تاپ P55K آخرین محصول معرفی شده گیگابایت است که از دامنه انویدیا و پردازشگر موبایل استفاده می کند. این لپ تاپ دارای صفحه نمایش  ۱۵٫۶ اینچی فول اچ دی است و قدرت آن توسط پردازنده Core i7-4720Q اینتل با سنجش زمان ۲٫۵GHz/3.6GHz تامین می شود. علاه بر این از ۱۶ گیگابایت رم پشتیبانی می کند که از مزیت های قدرتمند آن به حساب می آید.

۲۰۱۵۰۴۰۹۱۷۰۵۲۵_big

همانطور که قبلا اشاره کردیم برای پردازشگر گرافیکی از ماکسول موبایل انویدیا استفاده شده است. قدر گرافیکی این دستگاه توسط کارت گرافیکی GeForce GTX 965M با ۲ گیگابایت رم از DDR5 VRAM تامین می شود. این لپ تاپ همچنین دارای هارد دیسک ۱ ترابایتی برای ذخیره داده در حافظه داخلی است. علاوه بر این اسلات SSD آن تا سقف ۱۲۸ گیگابایت پشتیبانی می شود که امکان بوت شدن آن را به عمل می آورد.

۲۰۱۵۰۴۰۹۱۷۰۴۵۲_big

لپ تاپ P55K قابلیت اتصال به وای فای را دارد و همچنین دارای پورت های USB 3.0و  HDMI نیز می باشد. این دستگاه کیفیت صدای با ارزشی را دارد سیستم صوتی آن دارای دو بلندگوی Dolby Digital Plus به علاوه قابلیت تبدیل به سینما خانگی را دارد. متاسفانه هنوز خبری از در دسترس بودن لپ تاپ نیست و به قیمت آن اشاره ای نشده است اما با با مخشصات بالایی که دارد قطعا یک انتخاب خوب و بی عیب و نقص برای یک گیمر است. پس اگر شما هم از گیمرهای حرفه ای هستید و قصد خرید لپ تاپ های گیمینگ را دارید پیشنهاد می شود که این لپ تاپ را برای خود انتخاب کنید. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: [ubergizmo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *