نحوه چک کردن مصرف دیتا در Galaxy S6

نحوه چک کردن مصرف دیتا در Galaxy S6
  • 1394/2/19
  • مهدي ده نبي
  • 0

مصرف دیتا در تلفن های هوشمند، به طرز کاملا محسوسی افزایش یافته است و افراد روزانه، تا چندین گیگابایت استفاده می کنند. البته با توجه به ویدئوهای با کیفیت امروزی، این مقدار به زودی به پایان می رسد. شما چگونه مصرف دیتای دستگاه خود را کنترل می کنید؟

خوشبختانه، گوگل بالاخره سیستم کنترل دیتا را به تازگی به ویژگی های سیستم عامل اندروید اضافه نمود. به این ترتیب، شما می توانید میزان مصرف دیتای تلفن هوشمند و نرم افزارهای داخل آن را به راحتی هرچه تمام، کنترل نمایید.

همچنین شما می توانید محدودیتی را برای میزان مصرف دیتای دستگاه خود اعمال نمایید.

در این مقاله، ما قصد داریم تا به شما آموزش دهیم که به وسیله چند مرحله ساده، نحوه کنترل میزان مصرف دیتا و چگونگی محدود نمودن آن را فرا گیرید. با ماه همراه باشید.

در ابتدا، لازم به ذکر است که بگوییم این مراحل در تلفن های هوشمند اندرویدی تا حدودی متفاوت است و ما در این آموزش، از پرچمدار جدید سامسونگ، یعنی Galaxy S6 استفاده می کنیم.

۱

ابتدا پنجره نوتیفیکشن ها را با پایین کشیدن انگشت از بالای صفحه، باز کنید و سپس با لمس آیکون چرخ دنده، وارد تنظیمات آن شوید.

۲

در قسمت Quick settings ، گزینه Data usage را انتخاب نمایید.

۳

در این پنجره، شما شاهد گزارشی از مصرف ماهیانه دیتای خود خواهید بود.

۴

با کشیدن نقطه سیاه رنگ به سمت بالا یا پایین، می توانید یک هشدار برای تلفن هوشمند خود تنظیم کنید که به محض مصرف دیتا به آن میزان، یک پیغام برای اطلاع شما صادر کند.

۵

همچنین شما می توانید با فعال کردن قابلیت Set mobile data limit ، به دستگاه خود این قابلیت را بدهید تا به محض رسیدن به آن میزان از مصرف دیتا، ارتباط را خود به خود قطع نماید.

۶

همچنین شما می توانید با انتخاب هر اپلیکیشن، میزان مصرف دیتای آن را مشاهده نمایید.

۷

با فعال نمودن گزینه Restrict background data ، می توانید اجازه مصرف دیتای نرم افزارهایی که در پس زمینه فعال هستند را قطع نمایید.

۸

شما همچنین می توانید گزارش ماهیانه را تغییر داده و آن را به عنوان مثال روی دو ماه یکبار تنظیم نمایید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *