سگا برخی از بازی های قدیمی خود را در گوگل پلی و اپ استور حذف می کند

سگا برخی از بازی های قدیمی خود را در گوگل پلی و اپ استور حذف می کند
  • 1394/2/19
  • مبين
  • 0

سگا یک شرکت ژاپنی سازنده بویدیویی، نرم‌افزار و کنسول بازی می‌باشد. دفتر اصلی سگا در توکیو، ژاپن واقع شده‌است. نمایندگی اروپایی سگا در منطقهٔ کیس ویک در لندن قرار گرفته‌است. همچنین نمایندگی سگا در قارهٔ آمریکای شمالی در سان فرانسیسکو کالیفرنیا واقع شده‌ است و جدیدا برای نقل مکان از عدم حضور در E3 سال جاری سخن گفت. خالق ژاپنی بازی های سگا امروز اعلام کرد که برخی از بازی هیا قدیمی را در اپ استورهای مختلف حذف می کند. این تصمیم از طریق تمام فروشگاه های بزرگ اپلیکیشن مانند گوگل پلی اپ استور اپ استور آمازون و اپ استور سامسونگ گرفته شده است و قطعا بر آن ها تاثیر خواهد گذاشت.

این شرکت هنوز اعلام نکده است که کدام عناوین از بازی ها حذف می شوند اما به طور رسمی به برنامه خود برای برداشت بازی های به روز شده و انتشار آن ها در آینده سخن گفت. این تصمیم در وبلاگ رسمی این شرکت گرفته و اعلام شده است به گفته مدیران آن ها  تمامی عنوانی بازی را تجزیه و تحلیل کرده اند که تعدادی از این عناوین در حال حاضر زیر استانداردهای این شرکت هستند.

SEGA

اگر شما یکی از بازی های سگا خریداری کرده باشید همچنان می توانید آن ها را دانلود و بازی کنید اما انتظار می رود که آن ها در به روزرسانی های سیستم عامل دیده نشوند. جالب است بدانید که سگا این اعلامیه را دیروز همزمان یکی دیگر از شرکت های بازی سازی معروف ژاپن به اسم نینتندو منتشر کرد. نینتندو، اعلام گرد که در ماه مارس ۲۰۱۷ پنج عنوان بازی جدید را برای گوشی های هوشمند منتشر می کند و آن ها را به خوبی پشتیبانی خواهد کرد.

منبع : [phonearena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *