ویندوز ۱۰ ممکن است آخرین به روز رسانی بزرگ مایکروسافت برای ویندوز باشد

ویندوز ۱۰ ممکن است آخرین به روز رسانی بزرگ مایکروسافت برای ویندوز باشد
  • 1394/2/19
  • مبين
  • 0

ویندوز ۱۰ به بزرگترین محصول محصول مایکروسافت از بین محصولاتی که تاکنون عرضه کرده است تبدیل خواهد شد. این نسخه از سیستم عامل ویندوز از زمان معرفی تاکنون بد و خوب های زیادی داشته است. قرار بر این است که در تابستان سال جاری نسخه پی سی یا رایانه های شخصی ویندوز ۱۰ منتشر شود و در پاییز نسخه موبایل آن با هدف ادغام سازی با رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.

این نسخه از ویندوز گوشی هوشمند را به کامپیوتر پوشش می دهد و در نهایت با ویژگی هولولنز به یک سیستم عامل تمام عیار بی عیب و نقص تبدیل شده است. همچنین ممکن است که آخرین به روز رسانی نرم افزاری بزرگ مایکروسافت باشد،  حداقل برای مدتی اینطور خواهد بود.

جری نیکسون در اوایل این هفته که کنفرانس Ignite 2015 برگزار شد از به روزرسانی های کوچکتر حرکت رو به جلوی مایکروسافت را توضیح داد:

در حال حاضر ما در حال آماده کردن ویندوز ۱۰ هستیم و چون ویندوز ۱۰ آخرین نسخه از سیستم عامل ۱۰ است ما هنوز روی آن کار می کنیم.

به جای انتشار ویندوز ۱۱ در چند سال آینده مایکروسافت قصد دارد که به روزرسانی های کوچکتر و سریع تر را انتشار کند و تمرکز خود را روی این پلتفرم قرار دهد. این تمرکز شامل رفع تمامی اشکالات مختلف همراه با خدمات آفیس است و در نهایت چیزی شبیه به سیستم عامل OS X اپل خواهد شد که به روز رسانی های کوچک را در چرخه سالانه دریافت می کند.

windows_10_vrdesktop-640x360 (1)

در آستانه صحبت ها مایکروسافت قصد دارد که ویندوز ۱۰ را به عنوان به روزرسانی فعلی نگه دارد البته هنوز مشخص نیست شاید در آینده خبر از انتشار نسخه جدید را بدهد. یکی از نماینده گان مایکروسافت می گوید که مشتریان می توانند به ویندوز ۱۰ اعتماد داشته باشند این سیستم عامل از رایانه های شخصی به تلفن های همراه به روز خواهد ماند و همچنین این رویکرد از سرفیس به هولولنز و ایکس باکس برپا خواهد بود.

نتیجه این کار باید یک تجربه خوب و منظم باشد ویندوز ۱۰ تا زمانی که بتواند و ممکن باشد اجرا خواهد شد و می تواند یک بخش جدید برای مایکروسافت باشد، با این حال ویندوز از یک سرویس بیش تر است البته برای این کار مایکروسافت باید ابتدا ویندوز ۱۰ را منتشر کند. آنگونه که پیداست تصمیم مایکروسافت قطعی است و ممکن است که دیگر خبری از نسخه بعدی ویندوز نباشد. حال باید تا زمان عرضه ویندوز ۱۰ به بازار صبر کنیم. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: [THE VERGE]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *