عرضه ساعت هوشمند Gear A به تعویق افتاد

عرضه ساعت هوشمند Gear A به تعویق افتاد
  • 1394/2/20
  • حسین محمودزاده
  • 0

سامسونگ عرضه اولین ساعت هوشمند با صفحه دایره ای شکل خود را به تعویق انداخت. این شرکت به علت سر و صدای زیادی که این روزها ساعت اپل به راه انداخته، ترجیح داده است تا عرضه ساعت هوشمند خود به نام Gear A را به زمان دیگری موکول کند.

قرار بر این شده است تا این ساعت هوشمند نیمه دوم سال جاری و به احتمال زیاد در ماه سپتامبر روانه بازار شود. به اعتقاد بلاگ رسمی سامسونگ یعنی SamMobile این امر به آنها فرصت خواهد داد تا زمان مناسبی را برای ارائه محصول خود به بازار، انتخاب کنند و همینطور به فروشگاه ها نیز فرصت می دهد تا برهه زمانی کنونی را که بواسطه عرضه ساعت هوشمند اپل بسیار پر هیاهو دنبال می شود، پشت سر بگذارند.

انتظار ها برای این ساعت بیشتر به خاطر این است که سامسونگ برای اولین بار طراحی مستطیلی شکل ساعت های قبلی خود را رها کرده و این بار Gear A را با صفحه ای دایره ای شکل عرضه خواهد کرد. برخلاف اپل که در ساعت هوشمند جدید خود از طراحی مستطیلی استفاده کرده است، شرکت های دیگر مانند LG نیز همانند سامسونگ، به ساخت ساعت های دایره ای شکل روی آورده اند که در مورد LG، این ساعت هوشمند Urbane نام گرفته است.

samsung-gear-s-product-photos11توضیح عکس: عکس فوق مربوط به ساعت نسل قبل سامسونگ به نام Gear S می باشد و هنوز تصویری از Gear A منتشر نشده است.

بنا به نوشته SamMobile ساعت جدید سامسونگ یعنی Gear A، از یک حلقه قابل چرخش در دورتادور صفحه نیز بهره می برد. البته هنوز کاربرد این قطعه مشخص نشده است و معلوم نیست که کارایی آن مانند digital crown در ساعت اپل خواهد بود یا نه.

در حال حاظر سامسونگ این ساعت هوشمند را با نام مستعار Orbis معرفی نموده است، ولی آنطور که گزارش ها حکایت دارند، نام این محصول در هنگام عرضه Gear A خواهد بود. به احتمال زیاد این محصول در نمایشگاه الکترونیک IFA که در ماه سپتامبر برگزار خواهد شد، به همراه Galaxy Note 5 به صورت رسمی رونمایی خواهد شد.

منبع: [independent]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *