بالاخره بروزرسانی Motorola DROID Turbo تایید شد

بالاخره بروزرسانی Motorola DROID Turbo تایید شد
  • 1394/2/21
  • حسین محمودزاده
  • 0

در حالی که کاربران گوشی هوشمند Motorola DROID Turbo از مدت ها پیش منتظر بروزرسانی اندروید ۵ آبنبات چوبی برای تلفن همراه خود بودند اما تاکنون به جز بروزرسانی نرم افزاری جزئی شرکت سازنده، چیزی عاید آنها نشده بود.

شایعاتی نیز پیرامون این بروزرسانی پخش شد مبنی بر این که، شزکت motorola از ارائه آپدیت اندروید ۵ منصرف شده و قصد دارد بروزرسانی ۵٫۱ را برای این گوشی آماده کند ولی این شایعات تا به الان از سوی موتورولا تایید نشده بودند تا اینکه اخیرا این شرکت با ارسال توییتی اعلام کرد در حال کار بر روی بروزرسانی اندروید ۵٫۱ برای Motorola DROID Turbo می باشد. بدین ترتیب این گوشی هوشمند، از اندروید نسبتا قدیمی کیت کت به اندروید ۵٫۱ ارتقا خواهد یافت.

motorola droid turbo 1

با این که کاربران این گوشی مدت زمان زیادی برای بروزرسانی گوشی خود صبر کرده اند ولی به نظر می رسد این آپدیت ارزش صبر کردن را داشته باشد زیرا اندروید ۵٫۰ آبنبات چوبی باگ ها و مشکلات زیادی داشت در حالیکه اندروید ۵٫۱ بسیار پایدار تر می باشد. با این که زمان عرضه این بروزرسانی هنوز از سوی موتورولا اعلام نشده ولی همین که می دانیم این بروزرسانی در دست آماده سازی است جای خوشحالی دارد.

منبع: [autoomobile]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *