آیپد پرو با بالاترین تکنولوژی صفحه نمایش در سال ۲۰۱۶ عرضه می شود

آیپد پرو با بالاترین تکنولوژی صفحه نمایش در سال ۲۰۱۶ عرضه می شود
  • 1394/2/22
  • مبين
  • 0

قبلا شایعاتی شنیدیم که اپل می خواهد آیپد پرو ۱۲ اینچی را تا قبل از پایان سال جاری روانه بازار کند. حال گزاشات جدید نشان می دهد که در سال آینده یعنی ۲۰۱۶ روانه بازار خواهد شد.

با توجه به گزارش منتشر شده در وب سایت ETNews الپ آیپد پرو جدید را در سال ۲۰۱۶ با صفحه نمایش جدید به همراه با برخی ویژگی های جدید منتشر می شود. البته گفته شده است که این محصول با کاهش هزینه های تولید مواجه خواهد شد و این خبر خوبی برای طرفداران اپل است.

هرچند که هنوز این خبر به صورت رسمی از سوی اپل تایید نشده است اما انتظار می رود که به واقعیت نزدیک باشد و در سال ۲۰۱۶ با سنسور لمسی جدید عرضه شود. البته هنوز به هیچ تاریخ دقیقی در ۲۰۱۶ اشاره نشده است.

ipad-pro1

همچنین ممکن است که اپل در حال کار بر روی دو نسخه از آیپد پرو باشد که یکی از آن ها در سال جاری و دیگری در سال آینده با سنسور لمسی جدید عرضه شود. شایعه دشه است که آی پد پرو با صفحه نمایش ۱۲٫۹ اینچی رتینا و قدرت پردازشگر A9 یا Apple A9X روانه بازار شود. متاسفانه هنوز جزئیات به دست آمده در باره این خبر بسیار محدود است اما قرار است که به زودی اخبار تازه ای از آن شنیده شود. در روزهای آتی با گویا ای تی همراه باشید تا درباره آی پد پرو اپل بیش تر بدانید. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: [geeky-gadgets]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *