پشتیبانی گوشی LG G4 از Qualcomm Quick Charge 2.0

پشتیبانی گوشی LG G4 از Qualcomm Quick Charge 2.0
  • 1394/2/22
  • حسین محمودزاده
  • 0

در یک خبر غافلگیر کننده و در عین حال خوشحال کننده، LG اعلام کرد که پرچمدار جدید این شرکت یعنی LG G4 از تکنولوژی Qualcomm Quick Charge 2.0 که به گوشی های با پردازنده Snapdragon امکان شارژ سریعتر را فراهم می کند، پشتیبانی خواهد کرد. نام گوشی G4 هم اینک در لیست دستگاه های استفاده کننده از Quick Charge 2.0 بر روی وبسایت شرکت Qualcomm قرار داده شده است و شرکت LG نیز این خبر را تایید کرده است.

این که در هنگام معرفی این گوشی توسط LG هیچ اشاره ای به پشتیبانی آن از Quick Charge 2.0 نشده بود، نکته واقعا عجیبی است. ولی آنچه که به نظر می رسد این است که این اتفاق در واقع به ناهماهنگی بین زمان معرفی و اتمام مهندسی پردازنده گوشی بر می گردد. زیرا گوشی LG G4 اولین گوشی هوشمندی است که از پردازنده جدید Snapdragon 808 استفاده خواهد کرد و شاید در زمان معرفی این گوشی هنوز نکات فنی و بخصوص پشتیبانی از Quick Charge 2.0 روشن نشده بود.

۶۱VvxxdZW5L._SL1000_آنطور که بررسی ها بر روی نسخه پیش تولید گوشی LG G4 نشان می دهد، سرعت شارژ به مراتب از سرعت شارژ گوشی های رقیب یعنی Moto X ، Nexus 6 ، HTC One M8 و M9 و Samsung Galaxy S6 بیشتر می باشد. این که این قابلیت در هنگام عرضه در خود گوشی وجود خواهد داشت و یا آپدیتی برای افزودن آن ارائه خواهد شد هنوز مشخص نشده است ولی با این حال همین که می دانیم گوشی LG G4 از این تکنولوژی پشتیبانی خواهد کرد بسیار هیجان انگیز است.

منبع: [androidcentral]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *