نرم افزار باورنکردنی زنده مترجم اسکایپ برای همه به صورت رایگان در دسترس قرار گرفت

نرم افزار باورنکردنی زنده مترجم اسکایپ برای همه به صورت رایگان در دسترس قرار گرفت
  • 1394/2/23
  • مبين
  • 3

شرکت مایکروسافت روز سه شنبه اعلام کرد که مترجم پیشنمایش اسکایپ برای همه در دسترس قرار گرفته و به صورت رایگان قابل استفاده است. مایکروسافت مترجم اسکایپ را سال گذشته برای جهانیان به عنوان یک راه حل در زمان مکالمه دو نفر و ترجمه مکالمات آن ها معرفی کرد و در نهایت پیش نمایش آن در ماه دسامبر منتشر شد.

skype-translator-2

این نرم افزار به صورت باورنکردنی ترجمه مکالمه های شما را در همان زمان ممکن می سازد. شما ممکن است که یک مکالمه تصویری با یکی از همکاران اسپنیایی زبان خود داشته باشید این سیستم زبان انگلیسی شما را  به اسپانیایی ترجمه می کند. سیستم صوتی ترجمه در زبان های انگلیسی، اسپانیایی، ماندارین و ایتالیایی عمل می کند و همچنین به گفته مایکروسافت از ۵۰ زبان برای پیام های فوری پشتیبانی می کند.

شما می توانید برنامه مترجم اسکایپ را برای ویندوز ۸٫۱ و ویندوز ۱۰ روی رایانه شخصی یا تبلت خود از ویندوز استور به صورت رایگان دانلود کنید. مایکروسافت می گوید در حال کار بر روی گسترش زبان و ارائه پشتیبانی روی سیستم عامل های مربوطه در آینده است. نظر شما درباره این خیر چیست؟

منبع: [technobuffalo]

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 3 دیدگاه
  1. یکی از دوستان ما هیچ وقت علاقه به یاد گرفتن زبان نداشت و به ما هم میگفت وقتتونو هدر ندید تا چند وقت دیگه یه چیزایی اختراع میشه که خودش ترجمه میکنه !!! الانم که اینجوری . راست میگفت بنده خدا هاهاها

    1. دوست عزیز مطمئن باش ترجمه ای که یک مترجم وارد به کار از نوع انسان انجام میدهد به مراتب حق مطلب را بهتر و کامل تر ادا میکند تا یک نرم افزار مترجم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *