ساعت هوشمند OneTouch آلکاتل ماه آینده در انگلستان عرضه می شود

ساعت هوشمند OneTouch آلکاتل ماه آینده در انگلستان عرضه می شود
  • 1394/2/25
  • مبين
  • 0

ساعت هوشمند OneTouch که محصول شرکت آلکاتل است از ساعت های هوشمند پرکاربرد به حساب می آید. اخیرا اعلام شده بود که این ساعت هوشمند در انگلستان برای پیش فروش در دسترس قرار گرفته است. اکنون آلکاتل اعلام کرده است که ساعت هوشمند OneTouch ماه آینده در انگلستان عرضه می شود.

این ساعت هوشمند در طیف وسیعی از خرده فروش های انگلستان در دسترس قرار می گیرد و گفته شده که قیمت در نظر گرفته شده برای این دستگاه  در این کشور ۹۹٫۹۹ یورو است. ساعت هوشمند OneTouch دارای صفحه نمایش ۱٫۲ اینچی دایره ای با وضوح  ۲۴۰ در ۲۰۴ پیکسل است. این گجت پوشیدنی دارای گواهینامه IP67 بوده و به علاوه باتری آن ۲۱۰ mAh است که برای یک ساعت هوشمند تقریبا مناسب است.

alcatel-onetouch-watch-UI

باتری این ساعت بین ۲ تا ۵ روز می تواند دستگاه را روشن نگه دارد و این بسته به طرز استفاده شما از آن خواهد داشت. از قابلیت های اتصالی آن می توان به بلوتوث ۴٫۰ اشاره کرد. همچنین گفته شده که با تمامی دستگاه های اندرویدی iOS سازگاری دارد و در حال حاضر با iOS 7 و اندروید ۴٫۳ به بالا کار می کند. این ساعت هوشمند در اواسط ماه ژوئن برابر با خرداد ماه در بازار انگلستان عرضه می شود حال باید منتظر عملکرد این گجت در بازار باشیم. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع : [geeky-gagdets]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *