مشخصات تبلت های ASUS ZenPad فاش شد

مشخصات تبلت های ASUS ZenPad فاش شد
  • 1394/2/26
  • حسین محمودزاده
  • 0

طبق اخبار FCC و همچنین اطلاعات درز پیدا کرده از فروشگاه های روسی، به نظر می رسد ASUS امسال قصد معرفی چند مدل جدید از تبلت های خود را دارد. این سری جدید از تبلت ها با نام ZenPad شناخته می شوند و طبق سنت همیشگی ASUS در اندازه و مشخصات متنوع به بازار عرضه خواهند شد.

ZenPad 8 بزرگترین تبلت این سری می باشد و از صفحه نمایشی با دقت تصویری ۲۰۴۸x1536 پیکسل بهره می برد. همانند تلفن های هوشمند این شرکت، تبلت های ZenPad نیز از پردازنده های شرکت اینتل استفاده خواهند کرد که این امر احتمالا به خاطر قیمت نسبتا پایین این پردازنده ها می باشد. باز هم یادآوری می کنیم که چندین مدل از این تبلت با مشخصات سخت افزاری مختلف عرضه خواهند شد. در مورد اندازه ۸ اینچی این تیلت ها مدل هایی با پردازنده های Intel Atom Z3560 و Z3450 که از حافظه های داخلی با ظرفیت های ۸،۱۶،۳۲ و ۶۴ گیگابایتی استفاده می کنند، عرضه خواهد شد و این مدل ها از ۲ گیگابایت رم نیز بهره خواهند برد.

ASUS-ZenPad-leakهمچنین ASUS برای سری ZenPad دو مدل تبلت ۷ اینچی در نظر گرفته که از صفحه نمایشی با دقت تصویری ۱۰۲۴x600 برخوردار خواهند بود. این تبلت ها از پردازنده چهار هسته ای Intel Atom x3 به همراه ۱ گیگابایت رم استفاده کرده و بسته به مدل از ۸ یا ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار خواهند بود که قابلیت افزایش بواسطه کارت های SD را خواهند داشت. این مشخصات باعث شده تا تبلت های ۷ اینچی این سری در رده متوسط رو به پایین قرار بگیرند.

همانطور که می توان انتظار داشت تکنولوژی های WiFi و بلوتوث نیز در این تبلت ها مهیا بوده و دارای دوربینی ۲ مگاپیکسلی در پشت دستگاه و دوربینی از نوع VGA در جلوی دستگاه می باشند. همچنین امکان انتخاب بین مدل های WiFi و یا ۳G نیز برای مشتریان فراهم شده و تمامی مدل های این سری از اندروید ۵ به عنوان سیستم عامل استفاده خواهند کرد.

ZenPad 7 در ماه ژوئیه امسال و با قیمت های ۱۳۹ و ۱۵۹ یورویی در دسترس خواهد بود. هنوز قیمت تبلت های بزرگتر این سری اعلام نشده است. پیش بینی می شود این تبلت ها همراه با ساعت ASUS ZenWatch 2 در نمایشگاه Computex تایپه، که از دوم تا پنجم ماه ژوئن برگزار خواهد شد، معرفی شوند.

منبع: [androidauthority]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *