بازی Candy Crush به صورت پیش فرض روی ویندوز ۱۰ نصب خواهد شد

بازی Candy Crush به صورت پیش فرض روی ویندوز ۱۰ نصب خواهد شد
  • 1394/2/26
  • مبين
  • 1

ممکن است با خواندن این خبر مقداری تعجب کنید اما این از استراتژی های جدید مایکروسافت است که برخی عناوین جدید را همراه با ویندوز ۱۰ از قبیل بازی های جذاب و پرطرفدار منتشر کند. این شرکت امروز اعلام کرد که بازی محبوب و پرطرفدار شرکت  King یعنی Candy Crush Saga که این روزها همه در دستگاه های هوشمند خود دارند به صورت رایگان و از پیش نصب شده برای ویندوز ۱۰ ارائه دهد.

مایکروسافت این خبر را در وبلاگ رسمی خود اعلام کرد و همچنین به وجود بازی های دیگری از قبیل Hearts و Minesweeper نیز اشاره کرد. علاوه بر این خبر زیر را به گفته های خود نیز اضافه کرده است:

علاوه بر این بازی ما بازی های بزرگ و دیگری را برای ویندوز ۱۰ ارائه خواهیم داد. ما از همکاری و اعلام امروز شرکت King نیز خوشحال هستیم بازی Candy Crush Saga برای ویندوز ۱۰ منتشر می شود و قرار است که به روزرسانی های آن را برای کاربران در طول مدت های مختلف منتشر کنیم.

مایکروسافت نقثشه بزرگی را برای ویندوز ۱۰ در پیش دارد و هنوز از چگونگی رایگان بود یکسال اول آن خبری نشده است و مقداری طول می کشد تا رویکری شبیه به OS X اپل ایجاد کند همچنین ارائه به روزرسانی های رایگان ممکن است دشوار باشد. حال باید منتظر عملکرد این سیستم عامل جدید در بازار نرم افزار های سیستمی باشیم. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع : [technobuffalo]

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. سلام، به نظر من مایکروسافت تصمیم بگیره که روی یه سیستم کاره کنه بهتره، الان درگیره نمیدونه سیستم عاملش برای گوشیه، تبلته، لپ تاپه یا … دیگه. خیلی بد شده. ویندوز ۷ خوب بود، اما ویندوز ۸ خیلی خیلی بد بود! امیدوارم یه چی بشه مثل XP و ۷٫ هر چنده بعیده!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *