سامسونگ در تابستان سال جاری گوشی هوشمند جدید اج را معرفی می کند

سامسونگ در تابستان سال جاری گوشی هوشمند جدید اج را معرفی می کند
  • 1394/2/26
  • مبين
  • 0

همانطور که اطلاع دارید شرکت سامسونگ اولین دستگاه خود را با صفحه نمایش خمیده با عنوان گلکسی نوت ۴ در سال گذشته عرضه کرد و پس از آن نوبت به گلکسی اس ۶ اج رسید. اکنون به نظر می رسد که سامسونگ می خواهد بخش عمر تمرکز خود را روی گوشی های هشومند با صفحه نمیاش خمیده یا اصطلاحا اج بگذارد.

باتوجه به گزارشات ماه گذشته قرار بر این است که سامسونگ فبلت گلسکی نوت ۵ را هم با صفحه نمایش خمیده معرفی کند و همچنین ممکن است که همانند سری ۴ دارای دو مدل باشد.

Samsung-Galaxy-S6-Edge-16-1280x855

یکی از رسانه های انگلیسی زبان به نام ETNews ادعا می کند که سامسونگ در حال آماده سازی برای معرفی گوشی هوشمند جدید اج در آینده ای نزدیک است و قرار بر این سات که در تابستان سال جاری آن را به نمایش بگذارد. این گزارش به جزئیات آن اشاره ای نکرده است اما اشاره می کند که سامسونگ قادر به افزایش تولید صفحه نمیاش های خمیده نیز می باشد و با تکنولوژزی جدیدی که سامسونگ در آن به کار می گیرد قیمت کم تری را خواهد داشت. بنا به گفته  ETNews سامسونگ در ماه حدود ۳ میلیون دستگاه گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج تولید می کند که این یک رقم بسیار بزرگ برای پرچم دارهای فعلی آن است.

 گفته شده است که این رقم در چند ماه آینده به ۵ میلیون واحد و تا پایان سال جاری در هر ماه به ۱۰ میلیون واحد خواهد رسید.این خبر بسیار بلند پروانه است اگرچه به نظر می رسد که شایعه باشد اما دور از واقعیت نیست و فروش گلکسی اس ۶ اج این خبر را تایید می کند.

منبع: [technobuffalo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *