ال جی رسما موبایل های G4 Stylus و G4c را رونمایی کرد

ال جی رسما موبایل های G4 Stylus و G4c را رونمایی کرد
  • 1394/2/30
  • راضیه نائین
  • 0

ال جی دو موبایل از خانواده ی G4 را رسما رونمایی و معرفی کرد. این دو گوشی هوشمند ال جی G4 Stylus و G4c نام دارند و در واقع این دو گوشی پرچم داران ارزان ال جی نام گرفته اند که با قیمتی ارزان تر ارائه می شوند. در ادامه با گویا آی تی همراه باشید تا مشخصات این دو گوشی را باهم مرور کنیم .

به نظر می رسد از بین دو گوشی معرفی شده مدلG4c    همان G4 مینی است؛ این موبایل یک نمایشگر ۵ اینچی با رزولیشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل دارد و از اندروید آبنبات چوبی بهره می برد. پردازنده ی این گوشی چهار هسته ای است و یک گیگابایت رم و ۸ گیگ حافظه داخلی دارد . از دیگر مشخصات گوشی G4c می توان به دوربین اصلی ۸مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی اشاره کرد. این گوشی در سه رنگ خاکستری، سفید و طلایی در اواخر همین ماه روانه بازار خواهد شد.

LG-G4c

دومین گوشی تازه معرفی شده ال جی یعنی G4 Stylus دارای صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی با رزولیشن ۷۳۰ پیکسلی است که مانند G4c دارای پردازنده ای چهار هسته ای و رم یک گیگابایتی و حافظه ی داخلی ۸ گیگی است . اما برخلاف G4c این گوشی یک ویژگی منحصر به فرد دارد و آن یک قلم استایلوس است ، درواقع این گوشی دارای یک قلم هوشمند و ظریف است که ویژگی خاص آن محسوب می شود .  گوشی هوشمند G4 Stylus  در دو رنگ نقره ای و سفید همزمان با G4c وارد بازار خواهد شد .

منبع :[phonearena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *