ال جی برنامه معرفی پرچم دار جدید خود در سال جاری را تایید کرد

ال جی برنامه معرفی پرچم دار جدید خود در سال جاری را تایید کرد
  • 1394/2/31
  • مبين
  • 0

چندی پیش بود که شرکت ال جی گوشی هوشمند پرچم دار خودد یعنی جی ۴ را معرفی کرد و قرار است که در این هفته روانه بازار شود. همچنین گوشی هوشمند جی فلکس ۲ چند ماه پیش توسط این شرکت ارائه داده شد. اما به نظر می رسد که این شرکت کره ای فعال تر از گذشته است و می خواهد پرچم دار جدیدی را برای سال جاری میلادی معرفی کند که آن را تایید کرده است.

ال جی در یک سخنرانی اعلام کرد که می خواهد پرچم دار دوم خود را در نیمه دوم سال جاری قبل از پایان سال معرفی کند و تلاش خود را برای فروش در افزایش بازارهای جهانی ادامه می دهد. ال جی امیدوار است که هردو دستگاه چرپم دار خود در تایوان فروش ۳۰ درصد را داشته باشد. ال جی در ماه اوریل تقریبا ۲۲۰,۰۰۰ واحد از پرچم دار قبلی خود را در تایوان فروخته بود اما تخمین داده شده است که فروش ال جی جی ۴ رد تایوان حدودا ۳۰۰,۰۰۰ واحد باشد که این رقم در ۱۲ ماه اینده نشان داده خواهد شد. همچنین ال جی امیدوار است که تا پایان سال ۲۰۱۵ میلادی بتواند ۱۰ میلیون واحد از فروش جی ۴ به ثبت برساند که باتوجه به مشخصات این دستگاه ممکن است که رکورد فروش از رقم گفته شده  بیش تر باشد.

lg-g4111

متاسفانه هوز جزئیات دقیقی درباره پرچ دار آینده ال جی منتشر نشده است اما قطعا این انتظرا را ندارم که جایگزینی برای جی ۴ باشد. در ماه مارس بود که Juno Cho مدیر عامل شرکت ال جی  شعار “stand above the G series.” را منتشر کرد که به معنای “ایستاده در بالای سری جی .” است. برخی از گزارشات هم مدعی هستند که این دستگاه می تواند با صفحه نمایش بزرگ رقیب مهمی برای گلکسی نوت سامسونگ باشد. حال باید منظتر رخداد های ماه های آینده باشیم تا از جزئیات برنمه ال جی برای پرچم دار جدید آگاه شویم.

منبع: [technobuffalo]

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *