جزئیات بیش تر از گلکسی A8 سامسونگ فاش شد

جزئیات بیش تر از گلکسی A8 سامسونگ فاش شد
  • 1394/2/31
  • مبين
  • 0

در ماه آوریل بود که برای اولین بار درباره گوشی هوشمند گلکسی A8 خبرهایی منتشر شد اکنون به نظر می رسد که جزئیات بیش تری درباره این دستگاه فاش شده است. باتوجه به گزارشات اخیر گوشی هوشمند گلکسی A8 در  چین، آسیا و اروپا با صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی عرضه می شود.

صفحه نمایش روی گلکسی A8 قابلیت وضوح فول اچی دی ۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل را دارد و همچنین شایعه شده است که دستگاه توسط پردازنده هشت هسته ای Qualcomm Snapdragon 615 روانه بازار می شود.

دیگر جزئیات شایعه شده درباره گلکسی A8 شامل رم ۲ گیگابایتی، حافظه ذخیره سازی داخلی ۱۶ گیگابایتی، پشتیبانی از اتصال ۴G LTE و همچنین باتری ۳۰۵۰ mAh است. شایعات نشان می دهد که این دستگاه اندرویدی جدید سامسونگ دارای دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با کیفیت است. گلکسی A8 با آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید یعنی ۵٫۰ آبنبات چوبی همراه با رابط کاربری TouchWizعرضه می شود.

گلکسی A8 به جمع سری گوشی های گلکسی A3، گلکسی A5 و گلکسی A7 می پیوندد. متاسفانه جزئیات به دست آمده درباره گلکسی A8 بسیار ناچیز است اما به محض انتشار مشخصات دقیق و کامل آن ما شما را در گویا آی تی مطلع خواهیم کرد. پس در هفته های آینده با ماه همراه باشید. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: [geeky – gadgets]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *