تبلت جدید ایسوس ، زن پد ۸ معرفی شد

تبلت  جدید ایسوس ، زن پد ۸  معرفی شد
  • 1394/3/13
  • راضیه نائین
  • 0

به تازگی ایسوس، در جریان نمایشگاه کامپیوتکس در تایوان از محصولات جدید خود رونمایی کرده و تازه ترین دستاوردهایش را در عرصه ی گجت ها معرفی کرده است . یکی از این محصولاتی که ایسوس در جریان این نمایشگاه معرفی کرده است تبلتی با عنوان زن پد ۸ (ZenPad 8.0)  است. ایسوس که یکی از پیشگامان تولید تبلت در جهان است در این تبلت جدید ایده ها و امکانات جالبی رونمایی کرده است. یکی از امکانات جالبی که ایسوس در تبلت جدید خود گنجانده است قابلیت تعویض بدنه یا در پشتی تبلت است . شاید در نگاه اول بگویید این که قابلیت خاصی نیست ؟ اما قابلیت تعویض بدنه شتی زن پد ۸ تنها به خاطر تغییر ظاهری نیست بلکه ایسوس دو نوع در پشتی با امکانات خاص تهیه کرده است تا کاربر در شرایط موردنظرش جای آن را با بدنه پشتی اصلی تبلت عوض کند.

ZenFone_Selfie.0

 

یک نوع از این درهای(بدنه های) پشتی یک باتری اضافه دارد و عمر باتری تبلت را به ۱۴ ساعت      می رساند . بنابراین کاربری که به شارژ اضافی و باتری قوی تری نیاز دارد می تواند این در پشتی را برروی تبلت خود قرار دهد . اما نوع دیگر از این درهای (بدنه های) پشتی که برای تعویض با بدنه اصلی تبلت طراحی شده است یک کاور دارای ۶ اسپیکر است یعنی به کمک این بدنه می توانید با تبلت زن پد ۸ ایسوس با کیفیت عالی  و صدای بلند به موسیقی گوش دهید .این بدنه های پشتی در رنگ ها و طرح های مختلفی عرضه می شوند و حتی قرار است بدنه ای از جنس چرم نیز به آن ها اضافه شود.

این تبلت خوش ساخت  ۸ اینچی با نمایشگری با رزولوشن ۱۲۰۰ در ۸۰۰ پیکسل و  ۲ گیگابایت رم معرفی شده است.

باید منتظر ماند و دید این خلاقیت و ایده ی جدید شرکت ایسوس با چه میزان استقبالی مواجه می شود ؟ آیا این تبلت می تواند مانند تبلت های دیگر ایسوس پرفروش شود؟

منبع: [theverge]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *