آیفون ۶ اس پلاس به صفحه نمایش Quad HD مجهز می شود (شایعه)

آیفون ۶ اس پلاس به صفحه نمایش Quad HD مجهز می شود (شایعه)
  • 1394/3/13
  • مبين
  • 0

پیش از این شایعات بسیاری درباره دو دستگاه آینده اپل یعنی آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس شنیده بودیم. اکنون با توجه به گزارشات اخیر دستگاه آیفون ۶ اس پلاس مجهز به صفحه نمایش QHD است.

آیفون ۶ پلاس که چندی پیش روانه بازار شد دارای وضوح فول اچ دی ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و آیفون ۶ دارای ۱۳۳۴ در ۷۵۰ پیکسل است. باتوجه به خبر منتشر شده از سوی Feng شرکت اپل به زودی دو گوشی هوشمند آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس را عرضه می کند که ۶ اس دارای وضوح فول اچ دی ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و همچنین ۶ اس پلاس دارای صفحه نمایش  Quad HD با وضوح ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل نیز می باشد.

iphone-6s1224

سایر مشخصات شایعه شده درباره آیفون های جدید اپل شامل پردازنده Apple A9 و رم بالاتر نسبت به مدلی قبلی می باشد. انتظار می رود که هردوی این گوشی ها با دوربین ۱۲ مگاپیکسلی ظاهر شوند که شایعه شده است اپل از سنسور سونی استفاده خواهد کرد. همچنین گفته می شود که سنسور اثر انگشت این دو نسخه جدید بسیار قابل اعتماد تر از نسخه های قبلی هستند.

قبلا شینیده ایم که دو گوشی هوشمند آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس در ماه اوت معرفی می شوند و در ماه سپتامبر برای فروش آماده خواهند شد. علاوه بر این انتظار می روسد که اپل از iOS 9 در کنفراسن WWDC 2015 که هفته آینده برگزار می شود به صورت رسمی رونمایی کند. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: [Redmond Pie]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *