جیلبریک iOS 8.3 به زودی عرضه می شود.

جیلبریک iOS 8.3 به زودی عرضه می شود.
  • 1394/3/16
  • مهدي ده نبي
  • 0

تیم جدید جیلبریک کننده آی او اس، یعنی تیم پانگو، اعلام کرده اند که موفق به جیلبریک iOS 8.3 شده اند و آن را به زودی عرضه خواهند کرد.

طبق گزارش Tools4Hack، تیم تولید کننده نرم افزار پانگو که مخصوص جیلبریک دستگاه های مبتنی بر آی او است طراحی شده است، به تازگی در کنفرانس امنیتی MOSEC اعلام کرده اند که موفق به جیلبریک آی او اس ۸٫۳ شده اند و به زودی آن را عرضه خواهند کرد.

گزارشگر Tools4Hack اعلام کرده است :

[quote font_size=”18″]از آنجایی که تیم طراح نرم افزار پانگو، خیلی سریع به جیلبریک سیستم عامل آی او اس دست پیدا می کنند، به محض عرضه آی او اس ۸٫۴ از جانب اپل می توانیم منتظر عرضه جیلبریک آی او اس ۸٫۳ باشیم.[/quote]

همانطور که مستحضر هستید، اپل کنفرانسی را در ۸ ژوئن برگزار خواهد کرد و در همان روز، تاریخ عرضه آی او اس ۸٫۴ مشخص خواهد شد. ما فقط باید منتظر بمانیم و ببینیم که تیم پانگو، چه تاریخی را برای عرضه عمومی جیلبریک خود در نظر خواهند گرفت.

۱

تیم پانگو پیشتر موفق به جیلبریک آی او اس ۷٫۱ ، ۸٫۰ و ۸٫۱ شده بودند و اولین گروهی بودند که موفق به جیلبریک آی او اس ۸ شدند. هنوز مشخص نیست که جیلبریک آی او اس ۸٫۳ بر روی ۸٫۴ نیز جوابگو خواهد بود، یا اپل حفره های امنیتی موجود برای جیلبریک را خواهد بست. اما طبق گزارشات، هکر معروف با نام i0n1c موفق به جیلبریک ورژن بتای اول آی او اس ۸٫۴ شده است.

۲

با گویا آی تی همراه باشید تا به محض درز خبرهای جدید، شما را از آنها باخبر سازیم.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *