آیا ساعت هوشمند Urbane ال جی بهترین دستگاه پوشیدنی اندرویدی است؟

آیا ساعت هوشمند Urbane ال جی بهترین دستگاه پوشیدنی اندرویدی است؟
  • 1394/3/17
  • مبين
  • 0

چندی پیش که نمایشگاه  MWC 2015 برگزار شد شرکت ال جی در آن بسیار فعال بود و دستگاه های زیادی را به نمایش گذاشت. این شرکت پس از معرفی ساعت هوشمند Urbane آن را در کنگره جهانی موبایل به نمایش گذاشت و قبلا در گویا آی تی به این دستگاه پوشیدنی اندرویدی نگاهی کوتاه انداخته ایم.

همانطور که می دانید این روزها بسیاری از کاربران استفاده از ساعت هوشمند را در کنار گوشی هوشمند خود می پسندند. اگر شما از ساعت هوشمند اندرویدی استفاده کنید حداقل کاری که شرکت سازنده می تواند انجام دهد استفاده از آخرین نسخه از این سیستم عامل است حال یکی از شرکت هایی که این عمل را به خوبی انجام داده است شرکت ال جی است که برای آخرین نسخه از ساعت هوشمند خود یعنی Urbane انجام داده است.

LG-Watch-Urbane-2-1280x854

طراحی کلاسیک این ساعت هوشمند بسیار شبیه به Moto 360 نیز می باشد که باعث شده بسیار مقرون به صرفه تر نسبت به G Watch R باشد. طراحی زیبای آن که حالت تقریبا اسپورت را دارد تنها ۳۰۰ دلار قیمت دارد که بسیار مناسب است.

علاقه مندان به گجت های پوشیدنی قطعا سیستم عامل اندروید را در یک ساعت هوشمند بسیار متفاوت می بینند. سیستم عامل Android Wear یا اندروید پوشیدنی باعث شده که بر محبوبیت ساعت هوشمند Urbane بیافزاید.

LG-Watch-Urbane-8-1280x854

خرید یک ساعت هوشمند همانند خرید گوشی های هوشمنند نیست. گوشی های هوشمند قبل از خرید تکامل یافته اند و شما می توانید از تمامی جزئیات ان آگاه شوید. دستگاه هایی همانند ال جی جی ۴ به عنوان یک پرچم دار با باتری پرقدرت، صفحه نمایش زیبا و یک دوربین دوست داشتنی یک گوشی هوشمند تمام عیار است و در کنار آن ساعت هوشمند Urbane ال جی می تواند لذتی بسیار متفاوت را به ارمغان بیاورد.

وزن این دستگاه تقریبا ۱۱۵ گرم است، بدنه یا دسته این ساعت هوشمند از جنس پلاستیک با کیفیت بوده و نسخه فلزی آن وجود ندارد اما در کل ظاهری شیک و آراسته را دارد. علاوه بر این باتری آن ۴۰۰mAh بوده که بسیار با دوام است. این ساعت هوشمند دارای یک صفحه نمایش ۱٫۳ اینچی از نوع P-OLED است و وضوح آن ۳۲۰ در ۳۲۰px نیز می باشد.

LG-Watch-Urbane-12-1280x854

از دیگر ویژگی های این ساعت هوشمند می توان به ویژگی خاص برای گلف بازان سنسور های حرکتی و شتاب سنج اشاره کرد. جزئیات سخت افزاری این دستگاه شامل چیپ ست  Snapdragon 400 باسنجش زمان ۱٫۲GHz است. حافظه داخلی آن ۴ گیگابایت است که بسته به کاربرد کاربر از آن دارد. دیگر مشخصات این ساعت هوشمند شامل LTE, Bluetooth 4.0 LE و NFC  Wi-Fi b/g/n نیز می باشند.

LG-Watch-Urbane-21-1280x854

اگر قصد داشته باشیم که بدونه هیچ حمایتی از شرکت ال جی به ساعت هوشمند Urbane رتبه دهیم با طراحی ایده الی که دارد می تواند بهترین گزینه برای خرید باشد و به عنوان بهترین دستگاه هوشمند اندروید پوشیدنی انتخاب می شود. اگرچه کمی بزرگ به نظر می رسد اما بسیار کاربردی تر از آنچه که به نظر می رسد می باشد. نظر شما درباره این ساعت هوشمند چیست؟

منبع: [technobuffalo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *