ویژگی Metal در طی برگزاری WWDC 2014 سال گذشته معرفی شد که برای سرعت بخشیدن بازی ها در iOS می باشد که امشب شرکت اپل در طی برگزاری WWDC 2015 تایید کرد برای مک به زودی در دسترس قرار می گیرد.

Metal برای مک به منظور جایگزین OpenGL منتشر می شود و در اجرای برنامه های بومی تاثیر بسیاری دارد. به گفته اپل زمان رندر را تا ۵۰% نیز کاهش می دهد و همچنین بار پردازنده را تا ۴۰% کاهش خواهد داد. همچنین شرکت ادوبی اعلام کرد که از ویژگی Metal برای اپلیکشن های OS X هرچه زود تر و سریع تر استفاده خواهد کرد. این خبر باید برای کاربرانی که به کارایی گرافیکی اپلیکیشن های OS X اهمین می دهند بسیار خوشایند است.

منبع: [technobuffalo]