گردشگرها کامل ترین سایت راهنمای سفر برای گردشگران داخلی و خارجی

گردشگرها کامل ترین سایت راهنمای سفر برای گردشگران داخلی و خارجی
  • 1394/3/23
  • زهرا معبودی
  • 0

طبق آماری که اخیرا از سوی سازمان جهانگردی ارائه شد، در سال های اخیر تعداد گردشگرانی که از ایران به کشورهای خارجی سفر می کنند ۵ برابر شده است. بدین صورت به نظر می رسد که نیاز به اطلاع رسانی و در حوزه ی گردشگری، نیز چند برابر شده است.

Travel_Program_fi

با این حال تعداد افرادی که به ایرانگردی نیز روی می آورند بسیار بیش از آمار های گذشته است و این را می توانید در سفر های نوروزی و تابستانی به طور کامل احساس کنید. از این رو، وب سایت گردشگرها، به عنوان یک پایگاه جامع در زمینه ی گردشگری برای سفرهای داخلی و خارجی راه اندازی شده است تا توریست ها پیش از هر چیز با کمترین هزینه، بتوانند از مقاصد گردشگری خود، تور ها، هتل ها و جاذبه های گردشگری دنیا و حتی اماکن دیدنی تاریخی، مطلع شوند.

Travel-Jobs-2

گردشگرها با پوشش کامل کشورهای توریستی، اقدام به معرفی تورهای خارجی کرده و با ارائه ی تورهای لحظه آخری، سعی کرده است که کاربرانش را از آفر های ویژه با خبر کند.

در بخش تورهای مسافرتی خارجی می توانید از تورهای مختلف به مقاصد مختلف اطلاع پیدا کنید و بعد هم با بررسی هتل های مشهور، به صورت تصویر و متن و تجربه ی کاربران، هتل مورد نظر خود را انتخاب و خرید تور خود را نهایی کنید.

bg_main

نا گفته نماند که از طریق این پایگاه گردشگری می توانید برای یک ایرانگردی خوب برنامه ریزی کنید چرا که در بخش جاذبه های گردشگری ایران، می توانید با انواع مکان های گردشگری و جاذبه های دیدنی استان های مطرح ایران آشنا شوید. حتی برای رزرو هتل در شهرهای پر تردد ایران، نیز می توانید از بخش هتل های ایران استفاده کرده و با توجه به موارد بیان شده، متناسب با بودجه و شرایط خود، هتل مورد نظر را انتخاب کنید.

Travel-Accessories-2560x1055

به طور کلی می توان گفت که گردشگرها، پایگاهی مورد اعتبار برای آژانس های مسافرتی است تا بتوانند پکیج های خود را از این طریق به اطلاع توریست ها برسانند و خدمات خود را به کاربران عرضه کنند.

با گردشگرها گردشی شیرین و به یاد ماندنی را تجربه کنید.

 

http://www.gardeshgarha.com

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *