نحوه آپلود عکس/ویدئو از دسکتاپ در Google Photos

نحوه آپلود عکس/ویدئو از دسکتاپ در Google Photos
  • 1394/3/25
  • مبين
  • 1

احتمالا درباره سرویس جدید اشتراک گذاری عکس گوگل چیزهایی شنیده اید. این سرویس دو هفته قبل در کنفرانس توسعه دهندگان  Google I/O با نام Google Photos معرفی شد. این اپلیکیشن به یک مجوعه عکس برای پلتفرم های اندروید و مک تبدیل شد. شما هم اکنون می توانید عکس های خود را سیستم عامل iOS، اندروید آپلود کنید.

به عنوان نگاهی کوتاه به این سرویس و یادآوری از آنچه که گوگل در باره آن صخبت کرده است این اپلیکیشن به صورت خودکار از تصاویر موجود در رایانه شخصی حافظه دوربین و بیش تر از این ها نسخه پشتیبان میگیرد و همچنین به شما این امکان را می دهد با نوار کشویی به لحظه های مختلف بروید و می توانید به ماه های مختلف که تصاویر در آن ذخیره شده اند به راحتی دسترسی داشته باشید. در این اپلیکیشن این امکان وجود دارد که به طور خودکار گالری خود را سازماندهی کنید و می توانید آن ها را به صورت مستقیم در سرویس هایی از قبیل فیس بوک و توییتر به اشتراک بگذارید. برای مشاهده جزئیات بیش تر می توانید به اینجا مراجعه کنید.

اگر شما قبلا از گوگل پلاس برای بک آپ گیری تصاویر خود در دستگاه اندرودی استفاد می کردید امکان انتقال آن ها به Google Photos وجود ندارد اما خوشبختانه گوگل یک اپلیکیشن دسکتاپ برای شما رائه می دهد تا تصاویر و ویدئو های خودر ا به صورت محلی در این سرویس آپلود کنید که این فرایند در دو سیستم عامل Mac OS X و ویندوز نیز وجود دارد. امروز در گویا آی تی قصد داریم که به شما نحوه آپلود کردن تصاویر و ویدئو ها را  از دسکتاپ به Google Photos یاد دهیم پس در ادامه با ما همراه باشید.

مرحله ۱

ابتدا اپلیکیشن Google Photos desktop app را از صفحه اختصاصی گوگل دانلود کنید. زمانی که شما برای اولین بار به این وب سیات مراجعه می کنید مقدمه ای از این سرویس برای شما به نمایش گذاشته میشود پس از اتمام آن بر روی گزینه “Desktop Uploader” واقع در سمت چپ صفحه کلیک کنید. وب سایت به صورت خودکار سیستم عامل شما را شناسایی می کند و نسخه مرتب با آن را روی دستگاه شما نصب خواهد کرد. لازم به ذکر است که در بالای آن گزینه های اندروید و iOS نیز وجود دارد.

Google-Photos-desktop-uploader

مرحله ۲

فایل راه انداز نصب را اجرا کنید و شرایط استفاده از خدمات را نیز قبول کنید و با ساتفاده از اکانت گوگل خود به Google Photos لاگین کنید.

مرحله ۳

اکنون desktop uploader از شما می خواهد که دایرکتوری های آپلود خود را انتخاب کنید. از این رو این سیستم چند پوشه را به صورت خودکار انتخاب می کند همچنین گزینه های کارت حافظه و دوربین های دیجیتالی در آن وجود دارد علاوه بر این می توان پوشه های دیگر را به آن اضافه یا حذف کرد.

اکنو گزینه انتخاب وضوح عکس نیز وجود دارد که شما را محدود نخواهد کرد و می توانید تصاویری با کیفیت ۱۳ مگاپیکسل را به راحتی آپلود و هچنین آن را فشرده کنید. اگر شما هزینه ای برای فضا پرداخت نکنید این تنها گزینه برای انتخاب خواهد بود.

Google-Photos-desktop-uploader-2

مرحله ۴

اکنون منتظر بمانید تا Google Photos تصاویر و ویدئو های شما را آپلود کند. بسته ارسالی شما به سرعت شبکه بستگی دارد و ممکن است چند دقیقه تا چند ساعت طول بکشد. پس از اتمام آپلود تصاویر و ویدئو های شما به صورت بسیار امن در Google Photos نگه داری می شود. اگر شما تصاویری را به صورت تصادفی آپلود کرده باشید نیاز به هیچگونه نگرانی نیست چراکه تصاویر شما به صورت اطلاعات خصوصی باقی خواهند ماند. گویا آی تی پیشنهاد می کند که از این سرویس برای بک آپ گیری از تصایور و ویدوهای خود استفاده کنید. نظر شما درباره این آموزش چیست؟

منبع : [phonearena]

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *