سامسونگ اندروید ۵٫۱٫۱ را برای گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج منتشر کرد

سامسونگ اندروید ۵٫۱٫۱ را برای گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج منتشر کرد
  • 1394/3/25
  • مبين
  • 0

سامسونگ انتشار آپدیت اندروید ۵٫۱٫۱ را برای گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج نیز آغاز کرده است. گفته شده است که این آپدیت نرم افزاری برای دستگاه های T-Mobile در ایلات متحده آمریکا نیز هم اکنون در دسترس قرار دارد که خاطاهای آن را برطرف کرده و عملکرد آن را بهبود می دهد و همچنین ویژگی های جدید را به ارمغان می آورد.

یکی از بزرگترین تغییرات اپلیکیشن دوربین در این آپدیت کنترل قرار گرفتن دوربین است که همانند آیفون کاربر می تواند بر روی موضوع خود فوکوس کند و با نوار لغزنده به نقطه ای دیگر برود. اندروید ۵٫۱٫۱ دارای ویژگی افکت تصویر زمینه “parallax” است که به تصویر زمینه اجازه می دهد بین و پشت آیکن های روی صفحه نمایش همانند یک تصویر زمینه ۳D قرار گیرد.

Samsung-Galaxy-S6-vs-Galaxy-S6-Edge-7-1280x855

دیگر قابلیت های جدید این آپدیت شامل غیرفعال کردن S Finder و اتصال سریع  در نوتیفیکیشن است و بهبود زیادی را در عملکرد آن ایجاد کرده است. اگر شمای یکی از دارندگان گلکسی اس ۶ یا گلکسی سا ۶ اج T-Mobile هستید می توانید آپدیت اندروید ۵٫۱٫۱ را برای دستگاه خود دریافت کنید. علاوه بر این می توانید از طریق اپلیکیشن KIES روی مک یا ویندوز این عمل را انجام دهید. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: [SAMMOBILE]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *