Horizon Zero Dawn برای پلی استیشن ۴ در توسط Guerrilla Games پرده برداری شد

Horizon Zero Dawn برای پلی استیشن ۴ در توسط Guerrilla Games پرده برداری شد
  • 1394/3/28
  • مبين
  • 0

این هفته در طول جریان کنفرانس E3 استودیو بازی سازی Guerrilla Games از بازی جدید خود با نام Horizon: Zero Dawn که آی پی جدید از سازندگان Killzone است پرده برداری کرد.

همانطور که اطلاع دارید بازی Horizon: Zero Dawn انحصاری کنسول پلی استیشن ۴ است و به گیمر اجازه می دهد تا در دنیای طبیعت و یک تمدن فراموش نشده کاوش داشته باشد.

Horizon-Zero-Dawn

قرار بر این سات که بازی Horizon Zero Dawn در سال ۲۰۱۶ عرضه شود و در ماه های آینده جزئیات بیش تری درباره آن منتشر خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر جدید این بازی را که در E3 2015 به نمایش گذاشته شد را نگاه کنید.

استودیو بازی سازی Guerrilla Games تقریا چهار سال و نیم است که روی این بازی کار می کند و Horizon Zero Dawn بزرگترین بازی است که این استودیو تا به حال ساخته است. شخصیت اصلی این بازی دختری به نا Eloy می باشد که ۲۰ سال سن دارد و یکی از شکارچیان برتر قبیله خود است و مسئولیت او شکار کردن ماشین الاتی است که شبیه به حیوانات درنده هستند.

این بازی یک بازی جهان آزاد است و ویژگی های بسیاری در آن وجود دارد که گیمر را جذب خواهد کرد. گیمر می تواند با از بین بردن ماشین آلات و جمع آوری آن ها برای خود سلاح و مهمات تهیه کند. در تریلر زیر چند دقیقه از گیم پلی آن به نمایش گذاشته شده است که شما را بیش تر با بازی و استراتژی های آن آشنا خواهد کرد پیشنهاد می شود که حتما تریلر زیر را مشاهده کنید و نظر خود را در رابطه با آن با ما در میان بگذارید.

منبع: [PS Blog]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *