بهترین گوشی های هوشمند با صفحه نمایش فول اچ دی

بهترین گوشی های هوشمند با صفحه نمایش فول اچ دی
  • 1394/4/1
  • مبين
  • 3

فول اچ دی و ۱۰۸۰p دو اصل مهم در تکنولوژی هستند که به همان وضوح ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل گفته می شود. رزولوشنی که در حال حاضر در اکثر تلویزیون ها به کار رفته است و آماده برای صنعت جدید ۴K نیز می باشند.

اولین گوشی هوشمند دنیا که از صفحه نمایش ۱۰۸۰p بهره می برد HTC J Butterfly بود که در ماه اکتبر ۲۰۱۲ در ژاپن عرضه شد و پس از چند ماه در ایالات متحده آمریکا تحت دامنه واریزون به فروش رسید. بعد از آن عرضه گوشی های هوشمند ۱۰۸۰p رواج پیدا کرد و از آن جا که فیلم ها، تصاویر و بازی ها را با جزئیات بیش تر و با کیفیت تر نمایش می دادند مردم از آن ها استقبال کردند.

در حال حاضر اکثر گوشی های هوشمند مجهز به صفحه نمایش ۱۰۸۰p هستند و اکثر تولید کنندهگان گوشی های هوشمند پرچم دار های خود را با وضوح ۱۰۸۰p یا Quad HD می سازند که پانل های فول اچ دی در سوزاندن باتری سرعت کم تری را دارند. در ادامه با ما همراه باشید تا ۵ تا از بهرین گوشی های هوشمند با صفحه نمایش فول اچ دی / ۱۰۸۰p را به شما معرفی کنیم.

آیفون ۶ پلاس

آیفون ۶ پلاس به عنوان اولین گوشی هوشمند شرکت اپل با صفحه نمایش ۱۰۸۰p شناخته می شود. اندازه صفحه نمایش این دستگاه ۵٫۵ اینچ بوده و دارای تراکم پیکسل ۴۰۱ PPi نیز می باشد. آیفون ۶ پلاس تقریبا همان آیفون ۶ است که اندازه صفحه نمیاش آن مقداری بزرگتر است و ادغام مشخصات آن ها شامل پردازنده دو هسته ای ۱٫۴GHz و رم ۱ گیگابایتی نیز می باشد. گزینه های انتخابی برای حافظه ذخیره سازی شامل ۱۶/۳۲/۶۴GB است، و دیگر مشخصات آن شامل دوربین اصلی  ۸ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱٫۲ مگاپیکسلی و باتری ۱۸۱۰ mAh نیز می باشد. آیفون ۶ پلاس یکی از بهترین گوشی های هوشمند با صفحه نمایش ۱۰۸۰p است و می تواند گزینه خوبی برای خرید باشد.

iphone

 

وان پلاس وان

اگر شما به دنبال یک فبلت ۱۰۸۰p مقرون به صرفه هستید وان پلاس وان بهترین گزینه برای خرید است.این گوشی هوشمند در ابتدا در ژوئن ۲۰۱۴ عرضه شد و به عنوان پرچم دار کشنده شناخته شد که یکی از پرطرفدارن ترین گوشی های سال ۲۰۱۴ بود.  قیمت این دستگاه با توجه به مشخصات بالایی که دارد ناچیز است و ۲۹۹  دلار برای مدل ۱۶ گیگابایتی برچسپ خورد. وان پلاس وان دارای چیپ ست Snapdragon 801، رم ۳ گیگابایتی، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و باتری ۳۱۰۰mAh  است.

one plus one

 

اکسپریا Z3+

عرضه گوشی هوشمند اکسپریا Z3+ یک ارتقا مهم به شمار نمی آید و جایگزین Z3 نیز می باشد. این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی ۱۰۸۰p با باتری ۲۹۳۰mAh و همچنین ویژگی بهینه سازی باتری است که احتمالا چند روز دوام خواهد آورد.

در داخل کسپریا Z3+ چیپ ست Qualcomm Snapdragon 810  با رم ۳ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۶ یا ۳۲ گیگابابتی، اسلات کارت میکرو اس دی، دوربین اصلی ۲۰٫۷ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی وجود دارد. لازم به ذکر است که این دستگاه در پاییز سال گذشته روانه بازار شد و فروش خوبی را از خود به ثبت رساند.

z3+

 

HTC One M9

گوشی هوشمند HTC One M9 به عنوان پر انتقاد ترین گوشی سال شناخته شد که هم از لحاظ طراحی و هم از لحاظ مشخصات برتری کامل را داشت. گوشی هوشمند One M9 دارای صفحه نمایش ۵ اینچی ۱۰۸۰p  است و بدنه آن از جنس آلومینیوم نیز می باشد.

از مشخصات آن می توان به چیپ ست Qualcomm Snapdragon 810 با رم ۳ گیگابایتی و احتمالا بهترین دوربین اصلی موجود در گوشی های هوشمند،  دوربین سلفی اولترا پیکسل،  مناسب برای محیط های نور کم است.

htc

 

آلکاتل OneTouch Idol 3

گوشی هوشمند OneTouch Idol 3 آلکاتل آخرین دستگاه محبوب در لیست ما است. Alcatel Idol 3 دارای صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی ۱۰۸۰p بوده که یکی از بهترین ویژگی های این گوشی هوشمند است. از دیگر مشخصات آن می توان به چیپ ست Qualcomm Snapdragon 615 با رم ۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی، اسلات کارت میکرو اس دی، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و باتری ۲۹۱۰ mAh نیز می باشد. قیمت این دستگاه ۲۴۹ دلار است که هنوز هم طرفداران خاص خود را دارد.

alcatel

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 3 دیدگاه
  1. با سلام . با همین ایمیل برای نویسندگی در سایت پیام داده بودم ، به دستتون رسیده ؟

  2. باعرض سلام وادب خدمت دوستان عزیزوگرامی دوستان اگه امکانش هست مقاله تخصص درموردگوشیهای گلکسی سریonبزاریدوازشمابابت سایت بروزتان سپاسگذارم…حمدان فرهانیان ازآبادان

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *