گلکسی اس ۷ سامسونگ در سال جاری عرضه نمی شود

گلکسی اس ۷ سامسونگ در سال جاری عرضه نمی شود
  • 1394/4/3
  • مبين
  • 0

همانطور که می دانید چند ماه پیش دو گ.شی هوشمند گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج به عنوان پرچم دارهای سامسونگ روانه بازار شدند که سود خوبی را برای سامسونگ در فروش ماهانه داشتند. اکنون مانند هر سال نوبت به این رسیده است که سامسونگ نسخه بعدی سری اس را معرفی کند. دیروز خبرهایی در این باره منتشر شد که عرضه گلکسی اس ۷ سامسونگ را قبل از پایان سال جاری میلادی تایید می کرد و همچنین شایعاتی منتشر شده بود که عرضه گلکسی اس ۷ را در ماه سپتامبر (شهریور) قبل از عرضه آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس اعلام می کرد.

در حال حاضر سامسونگ این شایعات را رد کرده است و به تمامی حدس ها پایان داده است. امروز سامسونگ اعلام کرد که گوشی هوشمند گلکسی اس ۷ سامسونگ که پرچم دار آینده این شرکت خواهد بود در سال جاری راه اندازی نخواهد شد اما تا پایان سال جاری یک دستگاه را در دامنه سری اس معرفی خواهد نمود.

بنابراین با توجه به این خبر سامسونگ دستگاه خود را در سال آینده معرفی می کند و اگر در سال جاری اقدام به عرضه گلکسی اس ۷ نماید ممکن است که به فروش پرچم دار فعلی یعنی گلکسی اس ۶ صدمه بزند.

شایعه شده است که گلکسی اس ۷ دارای صفحه نمایش ۵٫۱ یا ۵٫۲ اینچی با وضوح Ultra HD 4K نیز می باشد و همچنین انتظار می رود که در این دستگاه از پردازنده های جدید و رم بالاتری نسبت به نسخه قبلی استفاده شود.

شایعه شده است که گلکسی اس ۷ اولین دستگاهی خواهد بود که دارای تشخیص عنبیه چشم است و سنسورهای اثر انگشت نیز در آن وجود خواهد داشت. متاسفانه مشخصات گفته شده احتمالی هستند و هنوز جزئیات بیش تری درباره گلکسی اس ۷ منتشر نشده است اما به محض انتشار جزئیات بیش تر ما شما را در گویا آی تی مطلع خواهیم کرد. پس در روزهای آینده با ما همراه باشید.

منبع: [geeky-gadgets]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *