هواوی ۵۰ میلیون دستگاه در نیمه اول سال ۲۰۱۵ فروخته است

هواوی ۵۰ میلیون دستگاه در نیمه اول سال ۲۰۱۵ فروخته است
  • 1394/4/4
  • مبين
  • 0

باتوجه به گزارشاتی که تازه انتشار یافته اند شرکت هواوی در نیمه اول سال جاری میلادی یعنی ۲۰۱۵ در کل دستگاه های خود ۵۰ میلیون نسخه فروخته است. این رقم یک دستاورد جدید برای این شرکت چینی است و در مقایسه با سال گذشته رشد زیادی داشته است که رقم سال گذشته این شرکت ۳۴٫۲۷ میلیون دستگاه بوده است.

درآمد کل سال ۲۰۱۵ این شرکت تاکنون بالغ بر ۶٫۹ میلیارد دلار بوده است که این روند در گوشی های هوشمند آینده این شرکت که P8 Max نام دارد ادامه خواهد داشت. گوشی هوشمند  P8 Max نسخه بزرگتر پرچم دار فعلی یعنی P8 می باشد که قرار بر این ست با قیمت ۶۱۹ دلار روانه بازر شود. این دستگاه دارای مشخصات بالایی است و با توجه به گزارشات هواوی دارای صفحه نمایش ۶٫۸ اینچی با وضوح ۱,۹۲۰ در ۱,۰۸۰ پیکسل خواهد بود که با پردازنده HiSilicon Kirin 935 و رم ۳ گیگابایتی نیز عرضه خواهد شد.

گفته شده است که حافظه داخلی P8 Max هواوی ۶۴ گیگابایت بوده که با اسلات کارت میکرو اس دی قابل ارتقا است. با این وجود فضای کافی ذخیره سازی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. علاوه بر مشخصات گفته شده این دستگاه دارای یک باتری غول پیکر  ۴,۳۶۰ mAh غیر قابل جابه جایی است و دوربین اصلی آن ۱۳ مگاپیکسل و همچنین دوربین سلیف آن ۵ مگاپیکسل نیز می باشد. گوشی هوشمند هواوی P8 Max با اندروید ۵٫۰۲ آبنبات چوبی روانه بازار خواهد شد. با این حال در زمان عرضه این دستگاه فروش هواوی چند برابر خواهد شد و باتوجه به رشدی که در مقایسه با سال گذشته داشته است انتظار می رود که این رقم تا پایان سال جاری میلادی چند برابر افزایش داده شود.

منبع: [Android Authority]

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *