کارت حافظه ۲۰۰ گیگابایتی میکرو اس دی برای خرید در دسترس قرار گرفت

کارت حافظه ۲۰۰ گیگابایتی میکرو اس دی برای خرید در دسترس قرار گرفت
  • 1394/4/5
  • مبين
  • 0

چند ماه پیش بود که شرکت SanDisk کارت حافظه میکرو اس دی ۲۰۰ گیگابایتی خود را معرفی کرد.  اکنون این کارت حافظه در وب سایت آمازون برای فروش در دسترس قرار گرفته است که شما می توانید با سفارش دادن آن و تحویل یک روزه از نخستین کسانی باشید که این کارت حافظه را دریافت می کنند. البته لازم به ذکر است که این کارت حافظه میکرو اس دی ۲۰ گیگابایتی شرکت SanDisk تقریبا ۲۳۹٫۹۹ دلار قیمت دارد.

کارت های حافظه ۸GB, 16GB, 32GB و بیش تر از این ها هستند که با یک ترتیب خاص بر میزان آن ها افزوده می شود حال شرکت SanDisk تحول قابل توجهی را در این صنعت ایجاد کرده است.

۲۰۰-gb-micro-sd-3

البته تولید کنندگان گوشی های هوشمند دستگاه های خود را تا سقف ۱۲۸ گیگابایت برای پشتیبانی از حافظه ثانویه میکرو اس دی آماده کرده اند اما دستگاه های دیگری از قبیل ال جی جی ۴ هستند که تا ۲ ترابایت هم می توانند از حافظه های ثانویه پشتیبانی کنند. در زمان معرفی این محصول اعلم شده بود که در نیمه دوم سال جاری با قیمت ۴۰۰ دلار عرضه خواهد شد اما قیمت این محصول بسیار کم تر از چیزی است که ابتدا اعلام شده بود. اکنون کاربران با پرداخت ۷۸٫۹۹ دلار بیش تر از قیمت کارت حافظه میکرو اس دی ۱۲۸ گیگابایتی می توانند به حافظه بیش تری هم دسترسی داشته باشند.

منبع: [technobuffalo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *